תאריך ושעה

ב- 03/06/2024
שעה: 11:30 - 10:00

הרשמה

03/06/2024 - 08/05/2024

חטיבה

בין-לאומית, הזנק, צמיחה וייצור מתקדם, תכנית המו"פ האירופי (איסרד), תשתיות חדשנות

קהל יעד

סטארטאפים, חברות הייטק, חברות בצמיחה, עמותות, יזמים/ות, מוסדות מחקר

תחום

חברות טכנולוגיות בכל התחומים

מיקום

ניפגש ב-3/6/24 על המסך שלכם!

הוסף ליומן שלי03-06-2024 10:0003-06-2024 11:30Asia/Jerusalemחדשנות ושו"ת 3.6.24: כל מה שרציתם לשאול את מומחי רשות החדשנותהצטרפו לשיח פתוח עם נציגי רשות החדשנות

DD/MM/YYYY

על האירוע

סדרת המפגשים הדיגיטליים, חדשנות ושו”ת, מתקיימת מדי חודש וחצי ומאפשרת לכם לפגוש אותנו באופן וירטואלי, לשיח פתוח ולשאול אותנו את כל מה שמעניין אתכם: לאיזה מסלול הפרויקט שלי מתאים? מהן האפשרויות לעזרה רגולטורית בתחום שלי? לבקש הסברים והבהרות לגבי אופן הגשת הבקשות לתמיכה ואפשרויות המימון שלי ועוד. זוהי הזדמנות להעלות כל נושא רלוונטי ולקבל סיוע מותאם.

במפגש הקרוב יחכו לכם נציגי חטיבות רשות החדשנות: חטיבת הזנק, צמיחה וייצור מתקדם, החטיבה הבינלאומית, תשתיות חדשנות וכן מובילי תכניות ה”הון האנושי” ברשות. כמו כן יעמדו לרשותכם נציגי הרשות לשאלות בנושא קניין רוחני והטבות מיסוי לחברות הייטק. למתלבטים יעמוד מערך שירות הלקוחות שלנו למידע כללי.

אז עם מי תרצו להיפגש?

חטיבת הזנק: תומכת ביזמים וסטארטאפים חדשניים בתחילת דרכם, בהקמה של מסגרות תומכות לחברות הזנק, בגופים המספקים מענה לאתגרי ההון האנושי בהייטק, וכן בתכניות שונות להרחבת הגיוון הגאוגרפי והדמוגרפי בהייטק וביזמות. החטיבה מובילה מספר מסלולי תמיכה ביניהם: מסלול תנופה, התומכת ביזמים/ות בראשית דרכם המעונינים/ות לפתח רעיון טכנלוגי חדשני ולבחון התכנות טכנולוגית ועסקית, קרן ההזנק- מסלול הPre-Seed,התומכת, לצד משקיעים מהשוק הפרטי, בחברות בתחילת דרכן אשר התחילו פיתוח ראשוני של מוצר טכנולוגי חדשני וזקוקות להשקעה ראשונית לקידום המיזם.  קרן החממות הטכנולוגיות – התומכת בהקמה של חממות טכנולוגיות חדשות בעלות מומחיות טכנולוגית ייחודית– המקימות ומשקיעות הון במיזמים בעלי טכנולוגיה פורצת דרך בתחילת דרכם, ומהוות מסגרת תומכת טכנולוגית, מנהלתית ועסקית לחברות המונבטות בה. בימים אלו נפתח הליך תחרותי חדש במודל חדש, להקמת 3 חממות טכנולוגיות אשר יקימו חברות הזנק חדשניות חדשות ויתמכו בהם משלב הרעיון ומסחור הידע ועד הצמיחה המוקדמת. מרכזי חדשנות אזוריים:תומכת בהקמת מרכזים טכנולוגיים שמטרתם עידוד יזמות, הקמת חברות הזנק, הרחבת היצע המשרות בהייטק ופיתוח כלכלי איזורי. קרן ההון אנושי: התומכת במיזמים ובתכניות שמטרתן פיתוח ההון האנושי בתחומי ההייטק בישראל, בין היתר על ידי הכשרות לתחומים טכנולוגיים חדשניים, הרחבת שיעור האוכלוסיות בייצוג חסר  ובאיזורי פריפריה- בהייטק, Upskilling להתמקצעות של ההון האנושי הקיים בהייטק בטכנולוגיות מתקדמות, פלטפורמות טכנולוגיות לקידום ההון האנושי בישראל ועוד.

חטיבת צמיחה וייצור מתקדם: עם שני מסלולים חדשים של קרן ההזנק: מסלול  seed-עבור חברה שהוכיחה התכנות טכנולוגית-כלכלית ותיקוף שוק ראשוניים וזקוקה להשקעת המשך בין היתר לצורך המשך פיתוח המוצר, בניית אבי טיפוס מתקדם לרבות ביצוע ניסויים ראשוניים בו וביסוס יסודות לצמיחת החברה ומסלול Round A: עבור חברה שזקוקה להשקעת המשך משמעותית בין היתר לצורך השלמת פיתוח המוצר, ביצוע ניסויים מתקדמים, קידומו בשווקי היעד ובניית תשתיות להמשך צמיחת החברה. כמו כן, קיימים גם המסלולים: שת”פ עם גורמי ממשל (“קרן הפיילוטים”)- המיועד לפרויקטים וטכנולוגיות בשלות המוכנות להרצה. מסלול זה מתבצע בשיתוף פעולה עם גורמי ממשל ומאפשר לחברות ליהנות ממודל מימון אטרקטיבי, מסלול מיזמים משני מציאות המאפשר עבודה צמודה עם רגולטור ישראלי כדי להדגים טכנולוגיה פורצת דרך במקום שיש חסם רגולטורי בעולם וקשיים נוספים ומסלולי ההשקעה בעולמות ייצור מתקדם המחזקת את התעשייה היצרנית וכושר התחרות שלה ע”י פיתוח ויישום תהליכי מו”פ וטכנולוגיות חדשניות באמצעות מסלול מופ”ת, מסלול מעבר מפיתוח לייצור ומכינה למו”פ.

החטיבה הבינלאומית: מציעה שיתופי פעולה עם חברות, תאגידים, גופים ציבוריים ומוסדות מחקר מובילים ברחבי העולם ע”י מענקי מצ’ינג, כלי סיוע בחדירת פיתוחים טכנולוגיים לשווקים בין-לאומיים בכל העולם ותכניות מענקים של האיחוד האירופי למחקר ופיתוח (איסרד).

חטיבת תשתיות חדשנות:

הפונה ליזמים, חברות ומוסדות מחקר המעוניינים להקים או לחזק תשתיות מו”פ או לבצע מחקר ולשתף פעולה עם חוקרים אחרים. החטיבה תומכת בפיתוח, שדרוג והנגשת תשתיות מו”פ, פיתוח ידע יישומי, העברת ידע מהאקדמיה לתעשייה, שיתופי פעולה במחקר טכנולוגי ופיתוחים ביטחוניים ואזרחיים וכל זאת, דרך מגוון מענקי תמיכה למחקר יישומי ופלטפורמות לשיתופי פעולה בין מספר גופים.

מחלקת קניין רוחני אחראית על כללי הבעלות בידע המפותח בתמיכתנו החלים על כל מסלולי ההטבה. כללים אלו רלוונטיים להסדרי הבעלות בידע המקדמי הנדרש לצורך ביצוע התכנית המבוקשת ולבעלות בתוצרי הפיתוח. המחלקה גם אחראית על אישורים מיוחדים של וועדת המחקר בנושא ידע וייצור הכוללת אישורים במקרים של העברת ייצור, העברת ידע לאחר בארץ או בחו”ל ואקזיטים.

אגף מיסים אחראי על מספר תחומים כגון: מתן אישורים לחברות מחקר ופיתוח לצורך קבלת תמריצים ממשלתיים או הטבות כלליות: הקלות במס הכנסה לפי פקודת מס הכנסה והחוק לעידוד השקעות הון, הטבות מס לפי חוק האנג’לים, אישורים מיוחדים להנפקה בבורסה לניירות ערך, אישור לצורך קבלת מענקים מהרשות לפיתוח ירושלים ועוד

עדיין לא בטוחים איזה מסלול רלוונטי אליכם? יש לכם שאלות בנוגע להתנהלות הכללית מול רשות החדשנות? רוצים לדעת קצת יותר על תהליכי הגשת בקשה? במסגרת המפגש יחכה לכם בחדר מספר 1 נציג ממערך הלקוחות של רשות החדשנות שישמח לענות על כל שאלה.

אז תעשו לכם קפה, הכינו שאלות, והצטרפו אלינו לשיחה בפורום מצומצם.

גללו מטה להרשמה

שימו לב: במהלך הימים שלפני האירוע תקבלו למייל לינק לכניסה למפגש.

* מספר המקומות בחדרים מוגבל. המפגשים הדיגיטליים הינם קבוצתיים.

סדר יום

10:00-10:20
הכר את המומחה: התכנסות והסבר כללי על פעילותה של רשות החדשנות
10:20-11:30
חלוקה לחדרים-דיגיטליים - בהובלת נציגי זירות רשות החדשנות

ניפגש ב-3/6/24 על המסך שלכם!

הרשמה

ההרשמה לאירוע זה סגורה