מכרז פומבי למתן שירותי דיגיטל, פרסום, רשתות חברתיות, תכנון ורכש מדיה
הודעה חשובה!
בתאריך 19.11.20241
פרסמנו בדף זה מענה לשאלות ההבהרה שהפניתם אלינו
שימו לב!
טופס ההצעה עודכן ב5.12.2024
תאריך אחרון להגשה
10/12/2024
תמצית המכרז
הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית (“הרשות“), המופקדת על תחום המחקר והפיתוח בישראל, מעונינת בקבלת הצעות למתן השירותים כמפורט להלן:
- מהות ההתקשרות: הרשות מעוניינת לבחור בספק למתן שירותי דיגיטל, פרסום, רשתות חברתיות, תכנון ורכש מדיה כמפורט במסמכי המכרז. השירותים מושא המכרז יכללו, בין היתר, את השירותים הבאים: שירותי דיגיטל, פרסום, רשתות חברתיות, קריאייטיב, תוכן, קופירייטינג, עיצוב, כתיבה, סטודיו גרפיקה ותכנות, ניהול לקוחות, אסטרטגיה, תקשורת שיווקית, הפקה ותכנון ורכש מדיה, עבור תוצרים ופרסומים לכל פלטפורמות המדיה וגם עבור תוצרים ושירותים ללא מדיה, שיסופקו בהתאם למכרז, על נספחיו (לרבות ההסכם המצורף למכרז, על נספחיו).
- תקופת ההתקשרות: 24 חודשים, ובהמשך לכך זכות ברירה לרשות להארכת ההתקשרות בעד 5 תקופות נוספות, בנות עד 12 חודשים כל אחת.
- תנאי סף (פירוט מלא במסמכי המכרז): תנאי הסף להשתתפות במכרז, הינם, במצטבר:המציע הינו תאגיד הרשום בישראל כדין, או עוסק מורשה כדין בישראל, שאינו תאגיד רשום.
-
- המציע הינו בעל כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים.
- המציע העניק שירותי דיגיטל, פרסום, תכנון ורכש מדיה במהלך –5 השנים האחרונות שקדמו למועד הגשת הצעתו למכרז, לפחות.
- המציע מפעיל בעצמו מחלקות המספקות שירותי קריאייטיב, ניהול לקוחות, אסטרטגיה, סטודיו גרפיקה ותכנות והפקה. המציע רשאי להעניק את שירותי הדיגיטל בעצמו או באמצעות חברה קשורה.
- המציע העניק את השירותים המוזכרים לעיל, ל-2 לקוחות טכנולוגיים ו/או באוריינטציה טכנולוגית, לפחות, במשך השנתיים האחרונות שקדמו למועד הגשת הצעתו למכרז, לפחות, שהיקף רכישות המדיה של כל אחד מהם מקידום, ניהול ורכש קמפיינים דיגיטליים, לרבות תוכן בכלי מדיה פרוגרמטיים, היה לפחות 1.5 מיליון ש״ח בשנה לא כולל מע״מ.
לעניין סעיף זה וסעיף 14.1 למסמכי המכרז – ״לקוחות טכנולוגיים ו/או באוריינטציה טכנולוגית״ – משמעם חברות מתעשיית הטק או חברות המבצעות מחקר ופיתוח למוצרים ו/או שירותים טכנולוגיים. - למציע ניסיון מוכח, ב-3 השנים האחרונות שקדמו למועד הגשת הצעתו למכרז, במתן שירותי מדיה דיגיטלית עבור 3 קמפיינים דיגיטליים, לפחות, במערכות פרוגרמטיות, בשווי של 350,000 ש״ח לא כולל מע״מ במצטבר, לפחות, בשנה, העומדים בתנאים הבאים:
- שלושת הקמפיינים נוהלו בכלים פרוגרמטיים, עבור קהלים יעודיים בחו״ל, כאשר:
אחד מהם לפחות פנה לסגמנטים בצפון אמריקה;
אחד מהם לפחות פנה לסגמנטים באירופה. - לפחות 50% מתקציב המדיה של כל קמפיין היה למטרות פרפורמנס.
- שלושת הקמפיינים נוהלו בכלים פרוגרמטיים, עבור קהלים יעודיים בחו״ל, כאשר:
יובהר, כי לעניין תנאי סף זה, המציע רשאי להסתמך על ניסיון ספק מדיה אחד, שהינו אחד מהבאים:
-
- ע״י המציע בעצמו.
- חברת דיגיטל הקשורה למציע, ומוצעת לספק את שירותי הדיגיטל לרשות מכוח מכרז זה.
- חברת AFFILIATE מחו״ל הקשורה למציע, והמציע הינו הסוכנות / נציגות שלה בישראל.
כלל תנאי הסף והדרישות המלאות מופיעות במסמכי המכרז
- הליך המכרז:
- שאלות הבהרה למכרז יש לשלוח בדואר אלקטרוני בלבד, לדוא”ל: michrazim@innovationisrael.org.il, עד ליום 5.11.2024.
- לצורך ההשתתפות במכרז נדרש רישום במערכת רמדורנט, המתופעלת ומתוחזקת באמצעות חברת טופ רמדור מערכות מחשבים (1990) בע”מ. הנחיות בנוגע לרישום ניתן למצוא במסמכי המכרז.
- הגשת ההצעות תתבצע באמצעות תיבת המכרזים האלקטרונית במערכת רמדורנט, ולא בכל אמצעי אחר. המועד האחרון להגשת ההצעות – 10.12.2024 בשעה 14:00. תיבת המכרזים האלקטרונית תינעל במועד זה, והצעות שלא תוגשנה עד אליו לא תובאנה לדיון בפני ועדת המכרזים.
- בכל מקרה של סתירה בין האמור במודעה זו לבין מסמכי המכרז, יגבר האמור במסמכי המכרז. לעניין זה, חוסר לא ייחשב סתירה.
- יש לעקוב באתר האינטרנט של הרשות לגבי כל שינוי במכרז ו/או במועדים מכוחו.
- הרשות תהיה רשאית, על-פי שיקול דעתה, לבטל מכרז זה מכל סיבה שהיא.
מסמכי המכרז
הסכם נספח
קובץ להורדהטופס ההצעה - מכרז שירותי פרסום טבלאות שיש למלא בתוכנת וורד
קובץ להורדהטופס ההצעה
קובץ להורדהמסמכי מכרז שירותי פרסום מתוקנים בגרסת שינויים
קובץ להורדהטופס הצעת מחיר מתוקן
קובץ להורדהמענה לשאלות הבהרה
קובץ להורדהThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.