ריכזנו כאן מידע שימושי שיעזור לכם להבין את המשך התהליך, לאחר אישור קבלת ההשקעה מרשות החדשנות    

1. הכנת מסמכי הפעלה  

לאחר שקיבלתם את תשובת ועדת המחקר, אנחנו ברשות החדשנות מכינים עבורכם את מסמכי ההפעלה הכוללים את “דף התקציב” הייעודי לכם ואת “כתב ההתחייבות”. הכנת מסמכים אלו אורכת כ-14 ימי עסקים ובסיומה יישלח לכם קישור לאזור האישי בו תוכלו להוריד את המסמכים הרלוונטיים.  

אם ועדת המחקר קבעה שעליכם להציג עמידה בתנאים מקדמיים בטרם הפעלת התיק, יהיה עליכם להגיש את האסמכתאות הנדרשות באמצעות האזור האישי לפני שנוכל לשלוח לכם את מסמכי ההפעלה. ההגשה תתבצע באמצעות בקשה לשינויים מסוג “עמידה בתנאי מקדמי”. 

2. מילוי וחתימה על מסמכי הפעלה  

לאחר הורדת מסמכי ההפעלה יש למלא אותם, לחתום עליהם ולהעלות אותם חזרה כשהם מלאים באמצעות אותו קישור.    

3. סבב חתימות פנימי  

מסמכי ההפעלה שיתקבלו אצלנו ייבדקו על ידינו. אם הכול כשורה, הם יעברו לסבב חתימות פנימי בתוך רשות החדשנות. תהליך זה אורך כ-5 ימי עסקים.  

4. הפעלת התיק  

בגמר סבב החתימות נשלח לכם “כתב אישור”. החל מרגע זה, התיק שלכם מופעל ויהיה באפשרותכם להתחיל לדווח לנו על הוצאות המו”פ במטרה לקבל את ההחזר המגיע לכם בגינו.  השקעה ראשונה שלכם? אנא הירשמו במייל להדרכה פיננסית מטעם נציגי רשות החדשנות.  

5. מקדמה  

תוך כ-3 ימים מהפעלת התיק תועבר אליכם מקדמה*.  
מכאן והלאה, תוכלו להתנהל מולנו באופן שוטף בהגשת דיווחים.  

*אלא אם הוועדה החליטה לא לאשר את תשלום המקדמה או עברו יותר מ-6 חודשים ממועד תחילת תקופת הביצוע.    

6. תשלומים שוטפים  

לשם קבלת כספי יתרת ההשקעה של רשות החדשנות, במהלך תקופת התיק המאושר, עליכם להגיש דיווחים תקופתיים באמצעות האזור האישי (לבחירתכם: אחת ל-3 חודשים או אחת ל-6 חודשים או בהתאם לנהלי המסלול הרלוונטיים) על פי תשלום ההוצאות שהתקיימו בפועל.  

פרטים נוספים על נוהל ניהול מערכת הכספים והגשת דוחות ביצוע אפשר למצוא בקישור

7. סגירת התיק  

עם סיום תקופת הביצוע של התיק המאושר, עליכם להגיש את מסמכי הסגירה באמצעות האזור האישי בתוך 90 יום. לאחר מכן, הרשות תבצע ביקורת פיננסית וטכנולוגית ובסיומה תתבצע התחשבנות סופית.  

פרטים נוספים על תהליך סגירת התיק ניתן למצוא בקישור.  

להורדת המדריך בקובץ PDF >

*נכתב בלשון זכר, אך מיועד לנשים ולגברים כאחד

__________

יש לכם שאלות נוספות? זקוקים לעזרה בהגשת הבקשה?

אנחנו מזמינים אתכם לפנות למוקד הלקוחות

בהצלחה!