תאריך ושעה

ב- 31/07/2023
שעה: 11:15 - 10:00

הרשמה

31/07/2023 - 25/06/2023

אגף

אגף אסטרטגיה וכלכלה

מיקום

ניפגש בזום!

הוסף ליומן שלי07/31/2023 10:0007/31/2023 11:15Asia/Jerusalemביו-קונברג'נס: האצת טכנולוגיות משבשות בשוק שירותי הבריאותהכירו מקרוב את מסלול ההשקעה החדש של רשות החדשנות - השקעה משבשת בתחום הביו-קונברג'נס

על האירוע

רשות החדשנות בשיתוף משרד הבריאות, מזמינים אתכן, חברות המפתחות טכנולוגיות ומוצרים חדשניים בעלי פוטנציאל להתמודד עם האתגרים בתחום הביו-קונברג’נס, להכיר מקרוב במפגש דיגיטלי את המסלול החדש להשקעה ב”חדשנות משבשת בתחום ביו קונברג’נס” שמשיקה רשות החדשנות .

אנו מחפשים אתכן: חברות מתחומי מערכות מבוססות אורגנואידים לדיאגנוסטיקה וטיפול, משלבים מוקדמים של הפיתוח הטכנולוגי, חברות העוסקות בפיתוח רקמות ואיברים מודפסים, מערכות אוטונומיות מחליטות לדיאגנוסטיקה ובחירת טיפולים רפואיים, חברות המתמחות בתהליכי ייצור במתווים חדשניים ומשבשים, או בחישה רפואית בטכנולוגיות חדשניות ומשבשות – להיחשף למסלול החדש.

מסלולי ההשקעה בחדשנות משבשת ברשות החדשנות, שהמסלול הייעודי לתחום ביו קונברג’נס הוא אחד מהם, מאפשרים לחברות טכנולוגיה בודדות או לקבוצות של חברות טכנולוגיה הפועלות יחד, לפתח, לתקף, לנסות ולהדגים טכנולוגיות משבשות (Disruptive technologies) בתוך “ארגז חול” (Sandbox) ייחודי חדשני ועולמי. 

יעדיו המרכזיים של המסלול, הם לאפשר מימוש הזדמנויות שוק גלובליות שקיים קושי לממשן, עקב חסמים רגולטוריים, או העדר קיומה של רגולציה, או בשל קושי ביצירת אינטגרציה בין חברות וטכנולוגיות שונות כדי לספק פתרון שלם לכל שרשרת הערך; בנוסף, יעדי המסלול הם לסייע בפיתוח אקוסיסטם טכנולוגי שלם בישראל; ולתת יתרון תחרותי לחברות המשתתפות כדי להאיץ את הפריצה שלהן לשווקים הגלובליים בתום התכנית.

 

 

 

 

ביוקונברג’נס מוגדר כתחום פעילות בו נדרש ידע ביולוגי עמוק, לצד ידע הנדסי עמוק וגם שילוב בין אנשי ביולוגיה לאנשי הנדסה. חברות בתחום הביוקונברג’נס משלבות שיטות, רעיונות וטכנולוגיות שבסיסם ביולוגי יחד עם ידע וטכנולוגיות מתחומים אחרים כגון פיזיקה, מדעי המחשב, מתמטיקה והנדסה. חברות אלו מפתחות פתרונות חדשניים בעולמות של פיתוח תרופות חדשות, טיפולים מותאמים אישית, אברי גוף חליפיים להשתלה, אברים על שבב, חיישנים ועוד. מעצם היותו תחום טכנולוגי חדש, הוא מלווה באתגרים טכנולוגיים ורגולטוריים משמעותיים.

התחום מצוי בצמיחה משמעותית ובשנת 2022 גודל השוק היה 120B$  עם צפי גידול של 7.94% CAGR.

רשות החדשנות מעוניינת לתמוך ולקדם פתרונות טכנולוגיים חדשניים בתחום הביוקונברג’נס, שיש להם פוטנציאל להתמודד עם האתגרים והכאבים בשוק הבריאות, ולייצר פוטנציאל לשיבוש השווקים העולמיים בתחומים אלה. 

במסגרת מסלול זה, רשות החדשנות בשיתוף משרד הבריאות יאפשרו לחברות המתחומים שהוצגו קודם לכן, להגיש בקשה לתמיכה משלבים מוקדמים של הפיתוח הטכנולוגי, תוך אפשרות להתייעצות שוטפת עם משרד הבריאות וקבלת ליווי רגולטורי שיאפשר כניסה מהירה לניסוי קליני בישראל.

לחצו כאן והרשמו למפגש דיגיטלי בנושא.

למסלול, לחצו כאן!

סדר יום

10:00-10:15
הצגת מסלולי ההשקעה בחדשנות משבשת - פארי מוטט, מנהל מסלול השקעה בחדשנות משבשת בחטיבת אסטרטגיה, רשות החדשנות
10:15-10:45
היבטים רגולטוריים בפיתוח והדגמה של פתרונות בעולמות ה- Bio Convergence in the Healthcare Market - ענת בהם קוגן וקת'רין אלה, משרד הבריאות
10:45-11:15
שאלות ותשובות

ניפגש בזום!

הרשמה

ההרשמה לאירוע זה סגורה