המרכז למחקרים קליניים בסורוקה (SCRC) מרכז את הפעילות המחקרית בבית החולים, שהינו השני בגודלו בארץ והיחיד המשרת את אוכלוסיית הנגב, על מאפייניה היחודים. בית החולים משוייך לקופת חולים כללית, וככזה נהנה מגישה לכלל מאגרי הנתונים העשירים של הקופה המונגשים למחקר. הסביבה והמשאבים הייחודים מאפשרים למרכז להוציא אל הפועל מחקרים איכותיים ומורכבים. למרכז המחקרים נסיון עשיר בביצוע מאות פרויקטים; מחקרים קליניים פרוספקטיביים, מחקרים מבוססי נתונים ומחקרי בריאות, עיר וסביבה.
בשנה האחרונה מרכז המחקרים פועל להנגיש את שירותיו לקהילת חברות ההזנק הישראליות, תוך שימת דגש על נגישות, גמישות, מצויינות ומהירות התגובה.
חדש! בדיקות התכנות להערכת גודל מדגם : https://feasibilitystudysoroka.org
אתר לבדיקות התכנות על סמך אבחנות או תרופות או בדיקות מעבדה. תשובות יתקבלו ע”י אנליסט המרכז בתוך שלושה ימי עסקים.
ניהול מחקרי נתונים מקצה לקצה – ניהול פרויקט נתונים משלב הרעיון, דרך תכנון וגיבוש הפרוטוקול, טיפול ברגולציה, שליפת הנתונים, אנליזה וסיכום התוצאות. בכל הפרויקטים מעורבים קלינאי מומחה תוכן, אפדמיולוג, סטטיסטיקאי, אנליסט ועוזר מחקר. מעורבותם של קלינאים מומחי תוכן המכירים הייטב את “השטח” , ביחד עם אנליסטים הבקיאים בנתונים ובאופן כרייתם, מבטיח את רמתם הגבוהה של המחקרים.השילוב של עוזרי המחקר והמעטפת הניהולית והאדמנסטרטיבית מבטיחה את קידום הפרויקט בלוחות זמנים מהירים.
הנגשת דאטה מותמם למחקר עצמאי – במערכת מאובטחת בענן – מחקרים מבוססי AI הזקוקים למאגר מידע קליני גדול לצורך פיתוח מוצר יכולים להיעזר בשירות הנגשת נתונים של הכללית, בביצוע מרכז המחקרים סורוקה. שיתוף הפעולה כולל כתיבת פרוטוקול, הגשה לועדת האתיקה והנגשת הנתונים בסביבה מאובטחת של הכללית בענן.
מאגר רקמות – ביובנק נגב – ביובנק נגב (חלק מ”מידגם”) אחראי על איסוף, טיפול ואחסון של דגימות ביולוגיות שונות. נגישות למטופלי בית החולים מאפשרת איסוף של רקמות חיות ייחודיות, וזאת בנוסף לאיסוף דמים. החיבור לנתונים העשירים של תיק המטופל פותח אפשרויות אינסופיות למחקר רפואי.
מחקרים קליניים – המרכז למחקרים קליניים אחראי על ניהול מחקרים קליניים בבית החולים בכל שלבי הפיתוח (1, 2, 3) וכולל שיתופי פעולה אקדמאים, סטארטאפים ותעשייה.

לפרטים נוספים: ד”ר מיכל גורדון,MichalGord@clalit.org.il, 050-7216014, רחל אבני, RachelAvn@clalit.org.il, 050-6334267, שקד שרביט, ShakedSh@clalit.org.il, 050-2710119. יינתן מענה בתוך 2 ימי עסקים