המערכת של כללית מהווה “one stop shop” ונועדה להקל ולעודד חוקרים וחברות לביצוע מחקרים רטרוספקטיביים, בנייה של מודלי ניבוי חדשים, תיקוף מודלים קיימים ועוד.
המערכת מתכללת את כלל שלבי העבודה החל מבדיקת עצמאית של כמות הדאטה הקיים, דרך גישה למאגר קלינאים מומחים, חתימה על הסכם מסחרי בטווחי זמן מוגדרים מראש, מעקב אחר אישורים רגולטורים ועד לשליפת הנתונים וביצוע אנליזות סטטיסטיות בסביבת עבודה סגורה ומאובטחת.

למי זה מתאים?
יזמים, סטראטאפים בתחומי הרפואה הדיגיטלית וחברות מכשור רפואי וכן חוקרים מארגוני בריאות ואקדמיה.

הדאטה הרפואי העשיר בעולם
הדאטה העשיר והייחודי של כללית כולל רשומות של יותר מ-7 מיליון מטופלים, על הרצף הטיפולי מ- 14 בתי חולים ויותר מ-1500 מרפאות קהילתיות ברחבי הארץ.
המידע הזמין כולל דאטה מובנה עם נתונים על הלקוח מלידתו ועד לשיבה טובה, כגון אבחונים, פרוצדורות, בדיקות מעבדה, תרופות, אשפוזים, מדדים חיוניים, ביקורים בקהילה, מידע אונקולוגי, בריאות הנפש, מעקב הריון ולידה, וכן מידע שאינו מובנה כגון הדמיות.
כל המידע מונגש בצורה מותממת ודרך מערכת מאובטחת להנגשת דאטה רפואי בענן.

החבילות המוצעות נתפרות לצרכי הלקוח וכוללות הנגשת מידע מותמם ((de-identified ומטויב, וכן אפשרות לסיוע בתכנון המחקר על ידי ליווי אפידימיולוגי וסטטיסטי, הגשה לועדות רגלוטוריות, חיבור לקלינאים מומחים וכן שימוש בפלטפורמת הנגשת הנתונים בענן.

ליצירת קשר – ניתן לפנות ליפעת ונד yifatrob@clalit.org.il או להירשם לפלטפורמה שלנו ונחזור אליכם תוך 2 ימי עסקים.