היחידה לחדשנות ויזמות רפואית פתחה תשתית שמקדמת שיתופי פעולה ויזמות במגוון רחב של תוכניות מתוך מטרה להנגיש את השדה הקליני של בית החולים לפיתוח טכנולוגיות חדשניות:
אקסלרטור אדמה: קורס אינטנסיבי של 10 מפגשים חד יומיים למיזמים בתחום הרפואה בעלי אופק עסקי. לכל יזם מוצמד מנחה אישי העוזר בהכנת תוכנית עסקית ומצגת עסקית. כמו כן ניתנת עזרה בהגשה לתוכנית קרן תנופה של הרשות לחדשנות.
מסלול הנגשה לחברות הזנק: חברת הזנק המעוניינת לבצע פרויקט התכנות (POC) או פרויקט ולידציה במסגרת השדה הקליני של בית החולים תקבל קשר ישיר עם מומחה בתחום. המסלול מעניק עזרה בהגשה לועדת הלסינקי והכנת חוזה חוקר מהירה המאפשרת תחילת המחקר בטווח של חודשיים מתחילת התהליך.
תשתית ארגז החול הרפואי: תשתית מחקרית המאפשרת בדיקה של טכנולוגיות רפואית של רפואה מרחוק על ידי התחברות לתיק רפואי וירטואלי ושאיבת נתונים מותממים לחדר מחקר וירטואלי. התשתית מאפשרת שאיבת נתונים ממאגרי המידע של בית החולים בניהול של מנהלת מאגרי המידע בגישה מרחוק.
שיתופי פעולה עם מוסדות אקדמיים: אפשרות של חשיפת סטודנטים לפרויקטים לפיתוח בבית החולים כולל אפליקציות, ניהול אדמיניסטרטיבי, לוגיסטיקה וחדשנות תהליכית.
מעבדת מחקר בסיסי: מעבדת מחקר בניהולו של דר’ זיו סיבילה אם יכולות במגוון תחומים בנושאים של פתופיזיולוגיה, פרמקולוגיה, ביוכימיה, מחלות זיהומיות ובקרת תהליכים.
פרטי קשר: דר’ גיל לוי, מנהל היחידה לחדשנות רפואית. gille@assuta.co.il טל: +972-52-3430545, גרטה בורשטיין, מנהלת פרויקטים, gretab@assuta.co.il טל: 054-5800097, אולגה סלוצקי, מנהלת תחום דאטה, olgasl@assuta.co.il טל: 050-6238326. וגם במייל: AAInnovation@assuta.co.il  מענה ראשוני יתקבל בתוך 24 שעות.