רשות החדשנות במסלול מו"פ גנרי חדש לחברות ישראליות בעלות מחזור מכירות של למעלה מ-100 מיליון דולר

20/06/2017

רשות החדשנות פותחת מסלול מחקר ופיתוח גנרי חדש, שמטרתו לקדם את חברות העילית של ההיי-טק הישראלי. המסלול יעניק מגוון רחב של מענקים לפרויקטים שמטרתם פיתוח ארוך טווח של טכנולוגיות חדשניות שישמשו למוצרים עתידיים בטכנולוגיות גנריות. אהרון אהרון, מנכ”ל רשות החדשנות: “מטרת המסלול היא להקנות לחברות יתרון תחרותי טכנולוגי עתידי, עזרה בחדירה לשווקים חדשים ועתידיים וחיזוק הצמיחה הכללית במשק הישראלי כולו”.

המסלול מיועד לחברות ישראליות גדולות בעלות מחזור מכירות של למעלה מ-100 מיליון דולר. כמו כן, על הוצאות המו”פ הכוללות של החברות המגישות מועמדות להיות מעל 20 מיליון דולר בשנה, או לחלופין, להעסיק לפחות 200 עובדי מו”פ ישירים. 
המסלול כולל מודל מימון אטרקטיבי, המציע מענק של עד 50% מהוצאות המו”פ, ללא מחויבות בתמלוגים מצד החברה לרשות החדשנות. יש לציין כי התכנית מיועדת לחברות שאין להן חובות עבר בגין תמלוגים (או שהגיעו להסדר תמלוגים). 
סמינר מידע לחברות מתעניינות ייערך ביום ב’, 17.7 במעמד אהרון אהרון, מנכ”ל רשות החדשנות ויכלול הסבר על מטרת המסלול מפי מנהל זירת צמיחה ברשות, שגיא דגן, דוגמאות וסיפורי הצלחה של חברות, והנחיות הנוגעות למבנה פרויקט מו”פ גנרי ואופן הגשתו (Best Practice).
חברות המעוניינות להגיש מועמדותן לתמיכת רשות החדשנות במסגרת מסלול זה לשנת 2018 יכולות לעשות כן עד לתאריך 31.10.17.