גופים פיננסיים אתגריים
אופק אגודת אשראי
איש קשר: יצחק עדות | itzikedut@ofek.coop | 052-8511129
אתגרי הגוף המפוקח: תהליכי חיתום מתקדמים, ייעול תהליכי עבודה, טכנולוגיות לשירות לקוחות דיגיטלי, חדשנות בתחום התשלומים, זיהוי הונאות והלבנת הון, שירותים פיננסיים / בנקאיים חדשניים.
אנחנו מחפשים חברת פינטק: שתוכל לסייע באספקת הטכנולוגיה, המוצר או במסגרת שיתוף פעולה.
א.נ.נ.י שופן ניהול השקעות
איש קשר: דורון שופן | doron30@gmail.com | 050-3240870
אתגרי הגוף המפוקח: מוצרים פיננסים, שיפורים טכנולוגיים, שיפור הגישה והניתוח של ידע מקצועי, הגדלת פעילות.
אנחנו מחפשים חברת פינטק: שתוכל לסייע במגוון האתגרים.
בנק דיסקונט
איש קשר: ליאורה בזרסקי | liora.bazarsky@dbank.co.il | 054-5998721
אתגרי הגוף המפוקח: מוצרים חדשים, מודלים חדשניים, ייעול תהליכי עבודה, שיפור חווית הלקוח, הגדלת מכירות, שיפור רווחיות, שיפור השירות
אנחנו מחפשים חברת פינטק שעושה: מוצרים ושירותי ערך מוסף ללקוחות הפרטיים והעסקיים, מוצרים לסוחרים בשוק ההון, יצירת ערך ממידע בנקאי (לרבות בנקאות פתוחה), הפקת תובנות על מצב פיננסי של הלקוח ממקורות חוץ-בנקאיים (open finance), ייעול תהליכים פנימיים, כלים לשיפור תהליכי הצטרפות לבנק או למוצרים ספציפיים.
בנק לאומי לישראל בע”מ
איש קשר: רוני פרומקיס | roni.frumkes@bankleumi.co.il | 054-4678674
אתגרי הגוף המפוקח: הנגשת מידע בעל ערך מוסף ללקוחות בתחום שוק ההון, מוצרים ושירותים חדשניים ללקוחות בתחום שוק ההון.
אנחנו מחפשים חברת פינטק שעושה: מתן שירות וערך מוסף ללקוחות – הנגשת ניתוח מידע ואופטימזציה על בסיס מקורות המידע.
בנק הבינלאומי הראשון
איש קשר: עמי איזקוב | isakov.a@fibi.co.il | 052-4473679
אתגרי הגוף המפוקח: שיפור חווית הלקוח, הגדלת סל המוצרים הדיגיטליים, התייעלות, הפרייה, ריענון החשיבה, ויצירת הזדמנויות לשיפור בארגון.
אנחנו מחפשים חברת פינטק שעושה: פתרונות להגדלת נאמנות לקוחות, פתרונות אוטומציה לתהליכי עבודה.
ibi בית השקעות
איש קשר: אבי גזית | avi@ibi.co.il | 054-2333058
אתגרי הגוף המפוקח: ניהול מאגרי מידע וידע, ניהול תהליכי עבודה, הצטרפות דיגיטאלית.
אנחנו מחפשים חברת פינטק שעושה: ניהול DATA, תהליכים וממשקי עבודה, פיתרונות דיגיטאלים בתחומי הצטרפות לקוח, ניהול הקשר עם הלקוח.
הפניקס
איש קשר: ערן לוי | Eran@fnx.co.il | 054-4344912
אתגרי הגוף המפוקח: מוצרים חדשניים, ייעול תהליכי עבודה, שיפור חווית הלקוח, הגדלת מכירות, שיפור רווחיות, שיפור השירות.
אנחנו מחפשים חברת פינטק: שתענה על אחד מהתאגרים ונוכל לשלב את המוצר או השירות שלה.
הראל
איש קשר: אבי מנעים | aviman@harel-ins.co.il | 053-7252334
אתגרי הגוף המפוקח: מוצרים חדשניים,ייעול תהליכי עבודה, העמקת מכירות ושיפור תהליכי הצטרפות דיגיטלית.
אנחנו מחפשים חברת פינטק: שתדע להוכיח יכולת והשאת ערך באמצעות POC עם מערכות ותהליכי החברה באחד מהאתגרים הנ”ל.
הראל פיננסים
איש קשר: עידן טמיר | idanta@harel-finance.co.il | 054-2400920
אתגרי הגוף המפוקח: ניהול יעיל של מאגרי המידע ברשות החברה, ניהול אפקטיבי של עולם ניהול התיקים, מודלים מתקדמים כמותיים להשקעות.
אנחנו מחפשים חברת פינטק: שבונה אלגוריתם השקעות יעיל ואפקטיבי בתנודתיות כ”כ גבוהה, מנהלת מאגרי מידע בצורה יעילה ומנצלת היטב את כלל האספקטים בחברה, מקימה מערכת יעילה לניהול תיקים או השקעות, ועם ממשק ידידותי למנהלי ההשקעות לאנליזה כמותית וקלאסית.
מיטב דש השקעות
איש קשר: עומר מילויצקי | omerm@mtds.co.il | 052-9401861
אתגרי הגוף המפוקח: הצטרפויות לקוחות בתהליכים הדיגיטליים (זיהוי/אימות הלקוח, בירור צרכים דיגיטלי, אפיון לקוחות לפי סגמנטים ו-OCR, וכל פתרון שעונה על שיפור חווית הלקוח בממשקים מולנו), פתרונות בתחום עיבוי והעשרת ידע פיננסי ללקוחות (מידע אישי, מבוסס פרטי הלקוח) בחשבון האישי שלהם.
אנחנו מחפשים חברת פינטק שעושה:
- חווית לקוח: טכנולוגיות שממוקדות בשיפור חווית הלקוח: הצטרפויות דיגיטליות, שירות מול נציגים, שירות עצמי, זיהוי לקוחות ועוד.
- פתרונות מבוססי AI עם ערך עסקי משמעותי בהיבט הרחב: ייעול התפעול, מידע ללקוחות, מידע על לקוחות ועוד.
- עיבוי הצעת הערך הצרכנית: שירותים פיננסיים משלימים שיכולים להרחיב את הערך שהלקוחות מקבלים באזורים האישיים, מעבר לשוטף/
מס”ב
אשת קשר: עדינה גפן | l | 052AdinaG@masav.co.i
אתגרי הגוף המפוקח: שירותי תשלומם חדשניים ומתקדמים, פתרונות תשלום בין אפליקציות ובין בנקים, שיפור חווית לקוח.
אנחנו מחפשים חברת פינטק שעושה: מפתחת פתרונות תשלום מתקדמים ללקוחות הקצה מפתחת אפליקציה לייזום תשלומים במגוון אמצעי תשלום מרחיבה את אמצעי התשלום ומייעלת את תהליך התשלום בבית עסק (A2A, אפליקציה, BNPL וכדומה) נדרשת לזיהוי הלקוח ולקבלת אישורו או לקבלת מידע מהבנק לצורך מתן שירותים
מנורה מבטחים
איש קשר: ג’קי כהן | jekic@menoramivt.co.il | 050-4049279
אתגרי הגוף המפוקח: מציאת מוצרים חדשניים, ייעול תהליכי עבודה, שיפור חווית הלקוח, הגדלת המכירות, שיפור הריווחיות והשירות.
אנחנו מחפשים חברת פינטק: שתענה על אחד מהאתגרים ונוכל לשלב את המוצר שלה או השירות שלה במנורה מבטחים.
קומסטוק טריידינג
איש קשר: אביאל צוובנר | avielz@ecommstock.com | 054-4815573
אתגרי הגוף המפוקח: אוטומיזציה של תהליך ההכרה וההחתמה של הלקוח, כלים לסיוע בנייה ואיזון תיק ההשקעות לפי מדיניות ההשקעה והמלצות של ועדת ההשקעות.
אנחנו מחפשים: בית השקעות מהותיקים בארץ עם ניסיון רב בתחומים רבים של שוק ההון הבינלאומי – מניות, קרנות סל, חוזים עתידיים, CFD וכדומה. פתוחים לשיתופי פעולה.
שבא
איש קשר: ניר כהן | nirc@shva.co.il | 050-2197709
אתגרי הגוף המפוקח: מוצרים חדשניים, ייעול תהליכי עבודה, שיפור חווית הלקוח, הגדלת לקוחות, העמקת המכירות ללקוחות קיימים.
אנחנו מחפשים חברת פינטק שעושה: פתרון B2B2B/C בעולם התשלומים המתקדמים, יצירת ערך ממידע העובר ברייל כרטיסי החיוב בישראל, חדשנות בעולם התשתיות, הענן והתייעלות מחשובית פתרונות בעולם תשלומים במעגל סגור למועדונים.
תפנית דיסקונט ניהול תיקי השקעות בע”מ
איש קשר: מיטל גרשון | meytal.gershon@tdam.co.il | 052-3372867
אתגרי הגוף המפוקח: מענה לדרישות רגולטוריות, תהליכי עבודה מכניים ידניים, התאמה לשינויים דיגיטלים בהרגלי הצריכה בתחום הפיננסים.
אנחנו מחפשים חברת פינטק שעושה:
- ביצוע תהליך הצטרפות מלא דיגיטלי – כולל מערכת טפסי התקשרות, בדיקת סתירות בתשובות, חישוב מדיניות השקעה וכו. לכל אלה תינתן אפשרות ניהול למנהל התיקים. בנוסף התממשקות למערכות קיימות.
- ביצוע בקרות אוטומטית לדרישות רגולטוריות כמו: התממשקות למאגר של משרד הפנים, לרשימות חשודי טרור ולרשימות אנשי ציבור (התממשקות למאגרי מידע שקיימים אצל מנהל התיקים).
- מתן שרות יעיל ללקוח הכולל גישה למידע אודות התיק, תקשורת מול לקוח וכו’.
- אוטומציה של תהליכי עבודה כמו אינטגרציה למאגר הנתונים הקיים – העברה אוטומטית של נתוני לקוחות חדשים ועדכון נתוני לקוחות קיימים במאגר נתונים קיים (לדוגמה: מערכת דנאל שמשמשת את מרהית מנהלי התיקים)
- ניהול Data ויכולת ניתוח נתונים גבוהה.
- התאמה לשינויים דיגיטלים בתחום ניהול התיקים, מערכת אג’ילית בעלת גמישות לעדכונים עתידיים.
- עמידה בדרישות אבטחת מידע, הגנת הפרטיות וכו’.