אני מנסה להירשם לאיזור האישי באתר ונשאלתי על מספר התיק האחרון שלי. איני יודע במה מדובר, מה עליי לעשות?
שאלה זו נועדה לצורך זיהוי לקוחות שכבר הגישו בקשה בעבר ונועדה להגן על פרטיותכם. מספר התיק האחרון הינו בקשת התמיכה האחרונה שהגשתם לרשות, המספר יופיע על אחד המסמכים שקיבלתם לאחר הגשת הבקשה. אם מספר התיק אינו זכור לכם, ניתן לפנות למחלקת תמיכה טכנית במייל. אנא ציינו מספר ת.ז/ ח.פ ומספר תיק כלשהו הידוע לכם/מספר חברה […]
לא קיבלתי את המייל להרשמה לאזור האישי לכתובת שהזנתי בשדות הרישום, מדוע?
במידה וקיבלתם רק מייל אחד שאומר שעליכם לפנות לכתובת המייל שמעודכנת במערכות הרשות, ואינכם יודעים מי איש הקשר שהוגדר או אם הוא כבר לא רלוונטי, יש לשלוח פניה למחלקת תמיכה טכנית, בצרוף מספר ת.ז או ח”פ איתו נרשמתם ומספר תיק קודם מול הרשות, אנו נספק לכם סיסמה במייל hd@innovationisrael.org.il .
אם אני מגיש מספר בקשות תמיכה שונות במקביל, האם עלי למלא לכל בקשה טופס מקוון?
במידה ומדובר בהגשת בקשות לאותו המסלול אז באפשרותכם למלא טופס מקוון אחד ולמלא באופן נפרד לכל בקשת מו”פ, רק את סעיף פירוט הבקשה. לצפייה בסרטון בנושא:
לאחר שהגשתי בקשה, קיבלתי הודעה באזור האישי שבקשתי נדחתה ועלי לבצע תיקונים בבקשה . כיצד ניתן לעשות זאת?
כל בקשה אשר נדחית על ידי הרשות ודורשת תיקון ו/או השלמת מידע, תבוצע דרך האזור האישי (אלא אם כן קיבלתם הנחיה שונה) . תוכלו להגיע לטופס דרך לחיצה על “טפסים שלי” לאחר מכן “השלם טופס”. יש לבצע את התיקון כנדרש ולשלוח שוב את הבקשה.
אני מנסה לצרף לבקשתי נספחים ומתקבלת הודעת שגיאה, מה עלי לעשות?
ישנן שתי שגיאות נפוצות בתהליך זה. במידה וקיבלתם התראה כי “סוג הקובץ אינו נתמך בסעיף זה”, שימו לב כי ייתכן ולא העליתם את המסמך בפורמט הנכון. שימו לב כי בכל טופס מוגדר מהו הפורמט הנדרש (word/Excel/PDF). במידה וקיבלתם התראה כי “גודל הקובץ אינו נתמך”, אנא הקפידו להעלות קובץ שגודלו לא עולה על 8 מגה. בכל […]
איפה ניתן להגיש בקשות, טפסים או דוחות לרשות?
מרבית ההגשות לרשות החדשנות מתבצעות דרך האיזור האישי באתר הרשות. לאחר רישום לאזור האישי, ישנו תפריט עם רשימת כל סוגי הבקשות המקוונות שניתן להגיש לרשות דרך האיזור האישי באתר. התפריט בצבע סגול וממוקם לאורך המסך בצד ימין. ניתן להגיע לתפריט זה גם על ידי לחיצה על כפתור המציג 3 פסים מצד ימין של כפתור “התיקים שלי”.
כיצד ניתן לעדכן את פרטי איש הקשר מול הרשות?
לצורך עדכון פרטי איש קשר או כל פרט אחר כללי לגבי מגיש הבקשה, יש להירשם לאזור האישי ולגשת למסך “פרטי חברה” שם תוכלו לעדכן טלפונים, כתובות ופרטים שונים הנוגעים לישות מגיש הבקשה. השינוי יקלט ויתבצע תוך מספר ימים לאחר הגשת הטופס.
לא קיבלתי את המייל להרשמה לאזור האישי לכתובת שהזנתי בשדות הרישום, מדוע?
במידה וקיבלתם רק מייל אחד שאומר שעליכם לפנות לכתובת המייל שמעודכנת במערכות הרשות, ואינכם יודעים מי איש הקשר שהוגדר או אם הוא כבר לא רלוונטי, יש לשלוח פניה למחלקת תמיכה טכנית, בצרוף מספר ת.ז או ח”פ איתו נרשמתם ומספר תיק קודם מול הרשות, אנו נספק לכם סיסמה במייל hd@innovationisrael.org.il .
אני מנסה להירשם לאיזור האישי באתר, והמערכת מתריאה לי “לא קראת את תנאי השימוש”
יש לשים לב, שצמד המילים “תנאי שימוש” הינם קישור, אשר בלחיצה עליו נפתחים תנאי השימוש בדף נפרד, ללא לחיצה על קישור זה, ההרשמה לא תתאפשר. לאחר קריאת תנאי השימוש יש לסמן ב V “קראתי את תנאי השימוש” ולהמשיך את הליך הרישום.