בקשה לשינויים יש להגיש דרך האיזור האישי באתר. על הבקשה לכלול:
- מסמך בקשה לשינויים בפורמט word המפרט את מהות הבקשה, הנימוקים לשינויים והשלכות של השינויים על תכנית העבודה המאושרת.
- מסמך הבקשה הנ”ל חתום, בפורמט pdf.
- במקרה בו מבוקשת העברה בין סעיפים יש לצרף גם קובץ בקשה לשינויים בפורמט Excel המפרט את ההעברות הנדרשות על פי הסעיפים התקציביים. אישור הבקשות מותנה בהצגת נימוקים מפורטים.
התאמת הוצאות שאין צורך לדווח עליהם |
|
התאמות שיש לדווח עליהן אך לא מצריך אישור וועדת מחקר |
|