תאריך ושעה

ב- 05/07/2023 - 01/07/2023

הרשמה

05/07/2023 - 08/06/2023

חטיבה

בין-לאומית, הזנק, צמיחה וייצור מתקדם

הוסף ליומן שלי07/01/2023 00:0007/05/2023 00:00Asia/Jerusalemהצטרפו למשלחת הישראלית של חברות הטכנולוגיה לוועידת האקלים COP 28 בדובאיההרשמה להצגת חברתכם בתערוכה בביתן הישראלי ב-COP28 באזור ה-BLUE ZONE, כחלק ממשלחת של 30 חברות מציגות - נסגרה!

על האירוע

אנחנו מובילים את משלחת חברות הטכנולוגיה הישראלית הרשמית לאירועי COP 28, הוועידה הבינלאומית של חברות האמנה לשינויי האקלים שתתקיים בדובאי, איחוד האמירויות, החל מ-30 לנובמבר 2023, ואנו מזמינים אתכם.ן לקחת חלק ולייצג את ישראל!

ועידת COP) Conference of the Parties) נחשבת לאירוע הגדול בעולם במסגרת האו”ם, ולאור מרכזיות משבר האקלים, חשיבות הוועידה גדלה משנה לשנה. השנה, צפויים להשתתף בה למעלה מ-100 ראשי מדינות, לצד נוכחות גדולה של נציגי המגזר הפרטי, חברה אזרחית, אקדמיה, תקשורת, גופים פיננסיים ועוד, וההערכה היא כי לוועידה ה-28 שתתקיים ב”אקספו דובאי”, צפויים להגיע יותר מ-80,000 משתתפים. לצד הדיונים על החלטות האמנה שהן חלק מהוועידה, ארגונים ומדינות רבות, ובכך גם מדינת ישראל, מקימים ביתנים לאומיים רשמיים בהם הם חושפים את פועלם בתחום האקלים.

אנו מזמינים אתכן: חברות קליימטק, מתחומי אנרגיה, מים, חקלאות, ייצור בר-קיימא, בנייה ירוקה, תחבורה, מעגליות, טיפול בפסולת, סביבה וסילוק פחמן דו חמצני, להגיש מועמדות לקול הקורא השני, המפורט כאן, עבור פעילות במתחם ה- “INNOVATION ZONE” . ההרשמה לקול הקורא ה-1 (הצגה בתערוכה בביתן הישראלי), נסגרה! 

1. ההרשמה נסגרה! פרטים על 30 חברות המשלחת הישראלית הרשמית שיציגו בביתן הישראלי ב-COP28,  תתפרסם במהלך אוגוסט

אנחנו נוביל משלחת של 30 חברות, המבצעות מו”פ טכנולוגי חדשני, להצגה בתערוכה בביתן הישראלי, שיהיה ב-BLUE ZONE. השתתפותכן בתערוכת החברות בביתן הלאומי תאפשר לישראל להציג טכנולוגיות מו”פ ישראליות, חדשניות ופרצות דרך, המתקדמות ביותר בכל תחומי החדשנות האקלימית ולשתף את העולם בפתרונות טכנולוגיים חדשניים כחול-לבן להפחתת פליטות (מיטיגציה), כמו גם להסתגלות למשבר האקלים (אדפטציה). ההשתתפות נועדה לחשוף את היכולות הטכנולוגיות הישראליות בתחום החדשנות האקלימית ובכך לסייע לכלכלה ולייצוא הישראליים.

הערך המוסף עבורכם:

  • הצגת החברה בביתן הלאומי הישראלי, עם הזדמנות לחשיפה בפני עשרות אלפי משתתפי הועידה שעתידים לבקר בביתן הישראלי, ובהם: משלחות קובעי מדיניות, עיתונאים והקהל הרחב. אלו יאפשרו חשיפה תקשורתיות לחברות  לצד חשיפה עסקית.
  • מפגשי B2B.
  • SPEAKING OPPORTUNITIES: הזדמנויות להציג את החברה במושבים שיתקיימו בביתן הישראלי ומחוצה לו (ככל שיתאפשר)
  • השתתפות במגוון אירועי נטוורקינג בינלאומיים, אירועי גאלה ועוד שיסייעו לחשיפה לחברות בינלאומיות ממגוון מדינות.
  • טרם הנסיעה ל-28 COP: השתתפות בקמפיין התקשורתי המקדים לנסיעה  בו תוצג המשלחת בפני התעשייה והעיתונאים כ”משלחת הרשמית של ישראל לוועידת האקלים”
  • השתתפות (בתשלום)  ב-Innovation Zone (למימוש סעיף זה, יש להירשם גם לקול הקורא מספר 2.)

תאריכים חשובים שעליכם לדעת:

  • משלחת החברות תציג בתערוכה בביתן הישראלי בשבוע הראשון של ועידת COP, בין ה-3-6.12.23 (ימים ראשון-רביעי), הימים בהם תתרכז הפעילות העסקית של מכון היצוא ורשות החדשנות במסגרת ועידת האקלים. (הוועידה כולה היא בין הימים 30.11-12.12.)
  • הגשת מועמדות למשלחת שתציג בתערוכה בביתן – נסגרה!
  • קבלת תשובות על הצטרפות למשלחת עד ל- 31.7.23

2. הגשת מועמדות למשלחת חברות עבור פעילות במתחם ה- “INNOVATION ZONE” (באזור העסקי של דובאי), עדיין פתוחה!

אנחנו מזמינים  חברות ישראליות להשתתף במשלחת עסקית רשמית של ישראל במסגרת  וועידת האקלים העולמית COP28 באיחוד האמירויות.

תאריכי הפעילות: בין ה-3-7.12.23 (ימים ראשון-חמישי), הימים בהם תתרכז הפעילות העסקית של מכון היצוא ורשות החדשנות במסגרת ועידת האקלים.

המשלחת תתמקד  בפתרונות טכנולוגיים בסקטור ה – Climatech, עם דגש על התחומים:

  1. אנרגיה נקייה
  2. תעשייה
  3. מים
  4. חקלאות, פודטק ובטחון תזונתי

הפעילות העסקית תכלול:

  1. אירוע במתחם העסקי של ה- Innovation Zone, בו יהיה  סשן נטוורקינג עם גורמים עסקיים  וממשלתיים, ופגישות b2b עם חברות ותאגידים מקומיים ובינ”ל בתחומים הרלוונטיים.
  2. מפגשים עסקיים עם חברות מ – UAE בתחומי האנרגיה והאקלים.
  3. כניסה ל- BLUE ZONE ומפגשים אפשריים עם נציגי מדינות שונות המשתתפות בועידה – בכפוף לקול הקורא של רשות החדשנות, משרד החוץ, המשרד להגנת הסביבה, משרד החדשנות המדע והטכנולוגיה, כפי שמפורסם באתר זה ׁ(קול קורא מס. 1 הרשמה לתערוכה).

מחיר ההשתתפות: יפורסם בהמשך

לפרטים והגשת מועמדות ל-INNOVATION ZONE הכנסו והרשמו כאן

 

הרשמה

ההרשמה לאירוע זה סגורה