תאריך ושעה

ב- 27/01/2020
שעה: 11:30 - 10:00

הרשמה

26/01/2020 - 13/01/2020

קהל יעד

גופים מוסדיים (חברות ביטוח, קרנות השתלמות פנסיה וגמל בישראל)

מיקום

משרדי הרשות לנירות ערך, מונטיפיורי 35, תל אביב.

הוסף ליומן שלי27-01-2020 10:0027-01-2020 11:30Asia/Jerusalemמקדמים השקעות של הגופים המוסדיים בהייטק הישראלי: מיט אפ של רשות החדשנות ורשות ניירות ערך קידום יכולת אנליזה להשקעה בהייטק הישראלי של הגוף המוסדיים בישראל

משרדי הרשות לנירות ערך, מונטיפיורי 35, תל אביב.
DD/MM/YYYY

על האירוע

רשות החדשנות ורשות ניירות ערך מזמינות נציגים של גופים מוסדיים, למפגש בו תוזמנו לשאול שאלות ולקבל פרטים על התכנית החדשה לקידום השקעות של הגופים המוסדיים בהיי-טק הישראלי, אשר נוסדה ע”י שני הגופים. במסגרת התכנית, גופי השקעה מוסדיים ישראליים, כגון: קרנות הנאמנות (לרבות קרן הטק-עלית), קופות גמל, קרנות פנסיה וחברות הביטוח, שיזכו בהליך תחרותי, יוכלו לקבל מענק של עד מיליון דולר (כ – 3.6 מיליון שקל) על פני חמש שנים, לטובת הקמת והרחבת צוותי השקעה בחברות היי-טק ישראליות.

במסגרת התכנית, הגופים המוסדיים יגייסו מומחים לביצוע אנליזה ולהשקעה בהיי-טק. כמו כן, הגופים המוסדיים יממשו תכנית עבודה רב שנתית לפעילות ההשקעה שלהם בחברות היי-טק ישראליות. תכנית זו תכלול פיתוח יכולות לאיתור, לניתוח ולביצוע השקעות בחברות היי-טק ובקרנות הון-סיכון מקומיות. בהתאם, ירחיבו הגופים  את היקף פעילות ההשקעות מול חברות ההיי-טק בישראל.

התכנית נוסדה על מנת לטפל בכשל השוק הנובע מהיעדר מומחיות בקרב הגופים המוסדיים הישראלים לביצוע השקעות בתחום ההיי-טק. התכנית תאפשר לגופים המוסדיים לקבל את המענק הממשלתי, כהשתתפות של רשות החדשנות בעלות ההעסקה של האנליסטים בצוותי ההשקעה בהיי-טק, אשר ינתחו ויבצעו השקעות בחברות היי-טק ישראליות.

המשקיעים המוסדיים יוכלו לבצע מגוון סוגי השקעות בהון או בחוב – ישירות כמשקיע פרטי יחיד (לרוב בסבבי גיוס מתקדמים), יחד עם משקיעים נוספים, כגון: קרנות או משקיעים מומחים אחרים. זאת באמצעות השקעה בהנפקה ראשונית לציבור של חברת היי-טק ישראלית, רכישת חלק בקרן הון סיכון ישראלית או בקרן טכנולוגיה עילית, או בשותפות מופ ציבורית.

לצפייה בפרטי המסלול | לצפייה מסלול ההטבה | לצפייה בקול הקורא 

 

הרשמה

ההרשמה לאירוע זה סגורה