הודעה בדבר התקשרות עם ספק יחיד עמותת חכמים בלילה

תאריך אחרון להגשה

17/10/2023

תמצית המכרז

הודעה בדבר התקשרות הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית בפטור בעילת ספק יחיד, לפי תקנה 29(3) לתקנות חובת המכרזים, תשנ”ג-1993 – עמותת חכמים בלילה, המפעילה מיזם בשם WIZE

תמצית הודעה

בהתאם לתקנה 3א(א)(1)(ב) לתקנות חובת המכרזים, תשנ”ג-1993 (להלן: “התקנות”), מודיעה בזאת הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית (להלן: “רשות החדשנות”) על כוונתה להתקשר עם מי שבהתאם למצב הדברים בפועל הוא היחיד המסוגל לבצע את נושא ההתקשרות (ספק יחיד), לפי תקנה 29(3) לתקנות.

שם הספק: עמותת חכמים בלילה ע”ר 580564482

מהות ההתקשרות: לצורך הפקת מפגשי חדשנות על הבר בהובלת רשות החדשנות.

פירוט השירותים שיסופקו על ידי הספק בכל אירוע שייערך במסגרת ההתקשרות:

  • האירועים יתקיימו בברים בכל רחבי הארץ, גם בערי הפריפריה, בתיאום מלא של הספק
  • נציגי הספק ינהלו את האירועים
  • בכל אירוע יסופקו מסך וידיאו להקרנת מצגות וציוד אורקולי
  • האירועים יוקלטו לפודקסט. הפעילות כוללת עריכת תוכן, והפקה של פרקים בני 25 – 40 דקות והפצת הפודקסט, במטרה שיזכה בעשרות אלפי האזנות של קהלי היעד הרלוונטיים (יזמים בתחילת דרכם וכאלה המתעניינים ביזמות)
  • האירועים יצולמו עי צלם וידיאו מקצועי, כולל תאורה במקום האירוע, וייערכו במספר סבבי עריכה
  • אם יהיו בלת”מים – צורך בשינוי מקום, שינוי שעה וכד’, הספק יהיה אמון על הנושא, לשביעות רצון שני הצדדים

היקף כספי: עד כ-250,000 אלף ₪ לסדרה של כ- 10 עד 12 אירועים.

תקופת ההתקשרות: עד לסיום סדרת המפגשים, עם אופציה להארכת ההתקשרות לסבבים נוספים של מפגשים.

עיקרי חוות דעת בעל הסמכות המקצועית ברשות החדשנות בדבר היות הספק ספק יחיד:

חטיבת השיווק והלקוחות ברשות החדשנות מעוניינת לשכור את שירותיה של עמותת חכמים בלילה, מפעילת המיזם החברתי WIZE, לצורך הפקת מפגשי חדשנות על הבר בהובלת רשות החדשנות.

המיזם החברתי WIZE הוקם על-ידי 5 בוגרי יחידת 8200, בשנת 2011, ומאז פועל לשנות את תרבות הצעירים וחיי הלילה בישראל, באמצעות הפקת אירועי העשרה בפאבים, ולהפוך בילוי שגרתי למשמעותי. במסגרת הפעילות, מקדם המיזם מקדם אירועי מדע, יזמות, חדשנות וטכנולוגיה לקהל הרחב בישראל. את הפעילות מובילים הון אנושי איכותי, ובליבת הפעילות הפקת אירועי הרצאות עם המרצים המובילים בארץ, במגוון רחב של נושאים.

עד היום התקיימו ע”י WIZE מעל 1,100 הרצאות, ב- 17 ערים, ובעשרות ברים ברחבי הארץ, וזאת בהשתתפות מאות אלפי אנשים. השת”פ כולל הקלטת האירועים לפודקאסט בשם “עודפודקאסט”.

למיזם WIZE המאפיינים הייחודיים הבאים:

  1. מוניטין של גוף שעוסק בחיבור בין קהל המבקש להחכים בנושאים מדעיים ועסקיים, לבין הציבור הרחב – במסגרת המיזם התקיימו עד כה אלפי הרצאות.
  2. בעל נכסים דיגיטאליים מוכחים – עמודים מובילים ברשתות חברתיות (פייסבוק/לינקדין) – שמייצרים אינג’מנט קיים לקהל יעד מטורגט ורלוונטי – למעלה מ- 30,000 עוקבים פעילים.
  3. למיזם התקשרות עם פודקאסט מוביל, שזוכה לעשרות אלפי האזנות של קהל יעד רלוונטי (יזמים בתחילת דרכם וכאלה המתעניינים ביזמות).
  4. למיזם התקשרויות עם בארים ומסעדות בכל רחבי הארץ, בפריסה גאוגרפית רחבה (כולל קיבוצים/פריפריה גאוגרפית).

מבדיקה שנערכה על ידי יחידת השיווק והדוברות, וגם באמצעות חיפוש במקורות מידע אינטרנטיים, לא נמצא גורם אחר אשר יכול לספק לרשות את כלל השירותים המבוקשים.
אדם הסבור כי קיים ספק אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות, רשאי לפנות ולהודיע על כך למר ברי וורם, מנהל מכרזים והתקשרויות ברשות החדשנות, באמצעות כתובת המייל: barry.wurm@innovationisrael.org.il , וזאת עד ליום 17.10.2023 בשעה: 14:00.