שאלות ותשובות – הדרכת וובינר על האזור האישי באתר הרשות 26.3.2018

  1. האם חברה יכולה להירשם מספר פעמים – הכוונה לפתוח מספר חשבונות?
    1. שלילי. לחברה יש חשבון אחד בלבד.

 

  1. איך ניתן לשנות את פרטי איש הקשר במערכת? נראה שמעודכן אצלכם פרטי עובד שכבר עזב את החברה.
    1. יש להיכנס בתפריט “פרטי החברה” לחוצץ “דרכי התקשרות” ולעדכן פרטי איש הקשר. אם יש בעיה לפתוח שם משתמש לחברה, ניתן ליצור קשר עם התמיכה הטכנית.

 

  1. אם אני לא זוכר את שם המשתמש המקורי, ניתן לאחזר?
    1. שם המשתמש הוא ח.פ. עבור חברה או ת.ז. ליזם פרטי.

 

  1. תן בבקשה דוגמא איך חברה ניגשת לעניין החל מהדלקת המחשב
    1. ראה הסבר בסרטון: https://www.youtube.com/watch?v=aCcPYZAzveI

 

  1. התקשורת עם רשות החדשנות תהיה באמצעות המערכת או דרך המיילים
    1. הכוונה היא להגיע להתקשרות רק באמצעות המערכת. קיימת סבירות שלא לכל האירועים קיימת אפשרות כיום ונזדקק למייל פה ושם עד שהמערכת תקיף את כל אירועי התקשורת בינינו לבין החברות.

 

  1. האם הקוד והסיסמה בהגשת הבקשה הם גם הקוד והסיסמה לאזור האישי?
    1. למערכת שם משתמש וסיסמא אחת בלבד. שם המשתמש והסיסמה שניתנו בעבר כחלק מטופס הגשת הבקשה הקודם אינם רלבנטיים יותר.

 

  1. מתי אני אמורה לקבל את היוזר שלי?
    1. ניתן לגשת לכתובת האיזור האישי ולהירשם (כניסה דרך אתר רשות החדשנות ובחירה ב”סטטוס בקשה קיימת” ואז בחירה ב”הרשם”) אם יש בעיה, ניתן ליצור קשר עם התמיכה הטכנית.

 

  1. אם כבר קיבלנו תמיכה מהמדען – האם צריך להרשם למערכת

 

  1. רישום למערכת מאפשר גם למי שכבר קיבל תמיכה לראות את כל החומר ההיסטורי שלו כמו גם להגיש בקשות תמיכה חדשות

 

  1. אין כרגע לחצן ‘הירשם’ כמו שהיה אצל עמרי. מתי צפוי להופיע?
    1. הלחצן קיים. קיימים מצבים בהם הבראוזר שומר Cookies שמי שביקר בעבר הקרוב באתר רשות החדשנות צריך לנקות כדי שהאתר בגירסתו הנוכחית יופיע

 

  1. מה קורה כאשר מי שנרשם למערכת והכניס את האי מייל שלו עוזב את החברה.
    1. על החברה לוודא שמי שנשאר בחברה משנה את הסיסמא

 

  1. אם נרשמתי. איך אני נכנס? כי לא קבלתי מייל אישור על ההרשמה
    1. פשוט כותבים שם משתמש וסיסמא. ניתן להיעזר במחלקת התמיכה הטכנית שלנו.

 

  1. מה התאריך המדוייק שממנו יש להגיש בדרך זו?

 

  1. ניתן להגיש כבר מעכשיו. נשאיר את יכולת ההגשה המוכרת עוד מספר שבועות מועט.

 

  1. מה עם חברות שהגישו בעבר? שיש להם תיק שכבר ממומן? האם נפתח להם אוטומטית יוזר במערכת הזו? האם הם נדרשים לפתוח יוזר?
    1. ראה תשובה 8

 

  1. האם אישורי הפעלה יישלחו גם באמצעות המערכת, בנוסף למשלוח במייל
    1. בעתיד הקרוב יועברו כל התכתובות הרשמיות (אישורי הפעלה, תשובות ועדה, השוואות תקציביות וכו’) לתיבת ההודעות במערכת.

 

  1. אבל חברה שכבר הגישה ולא מגישה עכשיו שוב, האם עליה לפתוח יוזר בכלל?
    1. מי שלא מתכוון להגיש בקשות נוספות יכול לפתוח משתמש כדי לראות מידע היסטורי, אך לא חייב.

 

  1. באיזו כתובת נרשמים לאיזור האישי?                                                            
  1. לחצו כאן לכניסה לאזור האישי באתר.

 

  1. ממתי המערכת תהיה מוכנה לקליטת הבקשות?
    1. ראה תשובה 13

 

  1. כרגע עם סיסמה אחת ועבודה עם קובץ וורד קשה מאוד לשתף מספר אנשים.
    1. כפי שעד עליית המערכת עבדתם על אותו מסמך – ניתן להמשיך. רק בזמן ההגשה מצרפים את הגרסה העדכנית של הקובץ.

 

  1. ניסיתי להרשם לא קבלתי את המייל עם הקישור
    1. הייתה תקלה זמנית שנפתרה. ניתן לנסות מחדש או ליצור קשר עם מחלקת התמיכה הטכנית.

 

 

  1. מריבוי השאלות בנושא אני ממליץ לכם לבחון מחדש – ואולי לשפר בעתיד – כך שגורם שלישי (יועץ) יוכל לקבל גישה להגשה ספציפית – כגון שקיים בהוריזון. המצב שאתם מתארים מחייב את מנכ”ל החברה להעניק ליועץ – שעוזר בהגשה ספציפית – גישה לכל ההגשות של החברה, וזה מאד בעייתי. בקיצור, רצוי לייצר חוצצים בתוך תיק החברה כך שניתן יהיה להעניק גישה רק להגשה ספציפית ולא לכל ההגשות / מענקים של החברה.
    1. כדי למזער אפשרות זליגת מידע – יהיה רק יוזר אחד לחברה.

 

 

  1. האם האזור האישי יאפשר גם ליועץ שמגיש עבור חברות / יזמים לראות את כל ההגשות שלו (בדומה למצב -הוריזון 2020)
    1. שלילי. ראה שאלה 20

 

 

  1. האם יועצים יכולים גם להירשם למערכת על מנת להגיש בקשות של לקוחות ולעקוב עבורם אחרי הסטטוס
    1. שלילי  – ראה תשובה 20. צריכים לקבל מהחברה את שם המשתמש והסיסמא

 

  1. המשמעות היא שאתם ממשיכים להקשות על יועצים להוביל אל תהליך ההגשה. חבל שבאירופה זה אפשרי ופה פחות
    1. צר לנו. ראה שאלה 20.

 

 

  1. כמה זמן מועדה לקבלת תשובה? ציינתם מהגשה לוועדה, אבל מה עם תשובה מועדה?
    1. תשובות הוועדה נשלחות לאחר חתימת הפרוטוקול על ידי יו”ר הוועדה. התשובות נשלחות בתוך כשבועיים ממועד הדיון. אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להוציא את התשובות מהר יותר, בשנה האחרונה בהרבה מקרים נשלחו תשובות ועדה בתוך יומיים ממועד הדיון. לא תמיד זה ניתן לביצוע, בכל מקרה אנחנו לא חורגים משבועיים.

 

  1. היכן מגישים דו”ח סופי במסלול תנופה, כשעדיין אין הכנסות?
    1. הגשת דו”ח התחשבנות סופית (סגירת תיק) אינה קשורה לקיום הכנסות למיזם. יש להגיש את הדו”ח הסופי בטופס המתאים במערכת החברות (“סגירת תיק”).

 

  1. ממה שהספקתי לראות בימים האחרונים, טופס הבקשה זהה משמש למספר תוכניות אם כי הערות בטופס המצביעים על מה כן ומה לא צריכים למלא. זה קצת מבלבל
    1. חלקים שונים בטופס ייפתחו לפי הצורך. בימים האחרונים עדיין היו באגים בנושא ונפתחו חלקים לא רלוונטיים.

 

  1. אם יש שתי תכניות פתוחות לחברה, שתיהן מטופלות באותו אזור אישי? כיצד מפרידים בין התכניות אם המייל של הגורם המטפל בחברה הוא אותו מייל?
    1. המייל איננו מזהה היוזר. שם המשתמש הוא הח.פ. של החברה

 

 

  1. האם ההודעות בתיבה מגיעות גם למייל?
    1. חיובי. יישלח גם מייל להודיע שיש הודעה בתיבה

 

  1. יש לי כמה בקשות ישנות שכבר הסתיימו איך אני בודק את מצבן?
    1. נכנסים למערכת לתפריט “תיקים”  לחוצץ “לא פעיל”

 

 

  1. האם גם תיקים של מופ דואלי חשופים בצורה דומה?
    1. תיק משויך לחברה שהגישה בשם הקבוצה.

 

  1. למה אי אפשר לפנות לרשות בשאלה דרך הודעות הרשות ?
    1. המערכת נבנתה במטרה להנגיש מידע לחברות והיזמים וכדי להקל על הגשת בקשות ודיווחים. תיבת ההודעות מיועדת להודעות פרטניות בנוגע לתיק או התוכנית שנמצאים בטיפול, ולא לתכתובות בין החברה לרשות. נמשיך להיות זמינים במיילים ובטלפונים. ההצעה ראויה ותישקל בהמשך

 

  1. יש צורך בשאלות שיתמכו בכתיבת הבקשה, כמו כמה תקציב מאפשרת התוכנית לip?  האם התוכנית מתקצבת נסיעות לחו”ל? האם המערכת נותנת שירות כזה?
    1. מערכת החברות הופכת את תהליך ההגשה לקל יותר, בעיקר בכל ההיבטים הטכניים. בכל הנוגע לסוגיות מקצועיות המידע נמצא באתר הרשות וניתן לפנות לגורמים הרלבנטיים ברשות במייל או בטלפון. חשוב לציין שהרשות מקיימת הדרכות על אופן ההגשה מעת לעת, מומלץ לעקוב ולהירשם. 

 

  1. האם נתונים של תכניות “חיות” אשר מתנהלות עכשיו יעודכנו באופן אוטומטי במערכת?
    1. חיובי. המערכת מקושרת למצב הנוכחי במערכת הליבה של רשות החדשנות

 

 

  1. האם בקשה מוגשת ומטופלת לפני רישום חברה על מספר ת.ז יכולה לעבור למספר ח.פ אחרי התאגדות כחברה?
    1. נזכיר שהמערכת משקפת את המידע המופיע במערכת הליבה של רשות החדשנות. התהליך של העברת שיוך תיק שהוגש על שם יזם/יזמים או חברה בהקמה (במסלולים שמאפשרים זאת) לחברה כרוך בהגשת בקשה (העברת חו”ז). לאחר שינוי השיוך במערכת הליבה של הרשות, הנתונים המעודכנים יופיעו גם באזור האישי.

 

 

  1. מה חובה ומה המלצה בכל פרט הפעלה.יש לזה משמעויות כלכליות לא מבוטלות עבור החברה (למשל ללמוד מחדש דרך תקשורת איתכם ) אז האם חייבים את זה או רק מה שנראה לכם כ”נוחיות”?
    1. חייבים לבצע את ההתקשרויות לרשות דרך האתר

 

  1. האם במערכת מטפלת גם בבקשות לאישורים מיוחדים?
    1. חיובי, בטפסים “בקשה לתמריצים והשקעות” ובטופס “דיווח כללי”

 

  1. האם טופס שהתחלנו למלא לפני כמה ימים במערכת המקוונת ה”ישנה” עם מספר וסיסמה. עד מתי אפשר יהיה להגיש באותה מערכת ומתי נהיה חייבים להגיש מחדש דרך האזור האישי?
    1. הטופס ה”ישן” ימשיך להיות זמין בשבועות הקרובים.

 

  1. אם פרטי הבנק שונו ממה שנרשם במסמכי ההפעלה.  האם מספיק לעדכן כאן? בפרטי החברה או שצריך לשלוח
    1. צריך, בגלל הנחיות בנק ישראל ומשרד האוצר, גם אישור חתום של הבנק.

 

 

  1. האם עדיין צריך להגיש את קבצי הוורד העמוסים או שהכל אונליין?
    1. מזערנו את כמות המידע שצריך להזין בוורד. נמשיך לעבוד על מזעור כפל ההזנה

 

 

  1. האם תהיה ספרייה של טפסים והנחיות בקבצי PDF? קבצי וורד ואקסל מייצרים לעיתים בעיות עם חומות אש ואנטי וירוס בגלל פקודות מאקרו שמוטמעות בהם
    1. קיימת ספרית טפסים והנחיות, אבל אכן מוצרי אבטחת מידע לעתים מייצרים קשיים בהורדתם לרשת המקומית

 

  1. How long do I have to compete the form? What date is considered at the application given open date or complete ?
    1.  The date of submission determines the date of the application. Meaning, the day the application was sent and not the day the form was created. 

 

  1. מדוע הטפסים נותרו כפי שהיו ולא טפסים דיגיטליים?
    1. המערכת מעבירה חלקים גדולים מהבקשות שבעבר טופלו במסגרת קבצים (וורד ואקסל) לטפסים מקוונים. אנחנו ממשיכים בתהליך של צמצום כפיליות ושיפור טפסי הבקשות השונים.

 

  1. מה עם בעלי מניות מחו”ל שאין להם ת.ז. / ח.פ?  
    1. אפשר להזין 999

 

  1. מספר פעמים שניסיתי להוריד טופס מהאתר, הופיעה לי התראה על הימצאות וירוסים בטופס ולכן לא הצלחתי להוריד את הטופס מהאתר , האם ידוע לכם על כך והנושא מטופל?

 

  1. ראה שאלה 41.

 

  1. כיצד מצרפים בעלי מניות תושבי חוץ?
    1. ראה שאלה 44

 

  1. האם בטבלת בעלי מניות אפשר לשנות רק את אחוזי הבעלות לבעלי מניות רשומים? לדוגמה, כשמצטרף משקיע, כל שאר בעלי המניות מדוללים ואחוזיהם בחברה משתנים- אבל לא שאר הפרטים שלהם.
    1. בשלב הראשון, בהגשת בקשה ראשונה במערכת יש להזין את כל בעלי המניות. בהמשך, יהיה צורך בעדכון בלבד.

 

  1. האם יש מצב שתשקלו הגברת אבטחה דרך כניסה משלובת עם אפליקצית מוביל גוגל Authenticator להוסיף הרשאת משתמש נוסף.
    1. נושא אבטחת מידע הוא נושא מתמשך ונמצא בבחינה מתמדת. אמצעי אבטחת מידע יתוגברו בהתאם לתנאים המשתנים

 

  1. האם ניתן להירשם לאזור האישי ולהתחיל ולמלא את הבקשה גם אם המסלול עדיין סגור לבקשות וההודעה באתר היא שהמסלול יפתח ברבעון שני
    1. אפשר ואף מומלץ.

 

  1. היכן ניתן להעלות את הטפסים לחברות מתחילות (יש צורך להגיש יותר מנספח אחד- הצהרת רו”ח, הצהרות עו”ד ועוד)
    1. מומלץ לצרף את כל הנספחים בקובץ ZIP. עם זאת, ניתן לצרף מספר רב של נספחים. לאחר העלאת נספח נפתחת שורה חדשה שמאפשרת צירוף של נספח נוסף.

 

  1. איך משלמים לקרן תמורה דרך המערכת?
    1. המערכת לא מטפלת בתשלומי אגרות למיניהן. התשלום מתבצע כפי שהיה עד כה.

 

  1. האם כל המסמכים הרלוונטיים יעודכנו אוטומטית על ידי הרשות בעת פתיחת התיק, או שזו אחריות החברה לטעון את כל הבקשות הישנות לתיק?
    1. אין צורך לעדכן דבר. המערכת מאפשרת גישה לקבצי הבקשות הישנים השמורים בשרתי הרשות.

 

  1. האם בקשות שהוגשו בעבר נמצאות במערכת?
    1. כן.

 

  1. האם בבקשה לתוכנית גשר לחדשנות בהודו יש להגיש גם פרטים והיכן על השותף ההודי? וגם היכן יופיע המסמך?
    1. ככלל, מומלץ לפני כל הגשת בקשה לתמיכה לקרוא את המידע, להתעדכן ברשימת המסמכים הנדרשים ולהוריד את הקבצים הרלבנטיים מעמוד המסלול באתר הרשות. לאחר שמולאו כל הקבצים: בקשה, תקציב ונספחים, אפשר להגיש את הבקשה באזור האישי. כל זה רלבנטי גם למסלול גשר לחדשנות בהודו. ניתן להתייעץ עם דסק אסיה ברשות. 

 

  1. איך מגישים בקשה לשינויים?
    1. את הבקשה לשינויים יש להגיש באמצעות הטופס “בקשה לשינויים בתיק” באזור האישי. הנחיות נוספות ניתן למצוא בחוברת ההסבר או בלחיצה על הלינק “הנחיות למילוי הטופס”. בשבועות הקרובים נפיץ גם סרטוני הדרכה לכל טופס.

 

  1. איך משלמים את האגרה לדיון חוזר?
    1. את האגרה יש לשלם לחשבון הרשות בבנק הדואר. לפרטים נוספים ניתן לפנות למחלקת שירות וקליטת בקשות ברשות.

 

  1. ברגע שאתה ממלא אסמכתא, הוא יבקש לצרף טופס?
    1. לא. שדה אסמכתא הוא שדה רשות, והמילוי שלו לא מחייב צירוף מסמכים בהתאם. ככל שמדובר בתרשימים, מאמרים, חוות דעת לקוחות או משקיעים וכד’ מומלץ להשתמש בצרופות ולא בשדה זה.

 

  1. טופס בקשה לדיון חוזר. האם גם לערעורים על סגירת תיק?
    1. ערעורים על סגירת תיק יש להגיש במסגרת טופס הדיווח הכללי. יש למלא את השדות בהתאם ולצרף מסמכים ומידע נוסף ככל הנדרש. בהמשך נפיץ סרטון הסבר לשימוש בטופס הכללי.

 

  1. האם גם בקשות שנוגעות למאגדים עוברים דרך האתר?
    1. כן. המערכת מאפשרת גם הגשות בקשות של מאגדים. נשמח לסייע וללוות את ההגשות הראשונות של מאגדים דרך המערכת.

 

  1. האם המערכת מאפשרת פרטים של חברה ישנה מ 2007?
    1. כן.

 

  1. לפני כמה רגעים נרשמתי בהצלחה למערכת! מדובר בחברת בע”מ. האם בן אדם נוסף אם ינסה להירשם עכשיו בשם החברה הזאת יוכל לעשות את זה?
    1. לא. המערכת לא מאפשרת פתיחה של יותר ממשתמש אחד לח.פ.

 

  1. מה עושים אם רוצים להוסיף בדיווחים הרבעוניים עובדים נוספים שלא רשומים?
    1. זאת שאלה שנוגעת לדיווח עצמו ולא למערכת החברות. מומלץ להיעזר במחלקת תשלומים בדוא”ל או בטלפון 03-7157957

 

  1. האם חובה לצרף טפסי דיווח שעות?
    1. זאת שאלה שנוגעת לדיווח עצמו ולא למערכת החברות. מומלץ להיעזר במחלקת תשלומים בדוא”ל או בטלפון 03-7157957

 

 

  1. האם האיזור האישי הזה רלוונטי גם לאקדמיה/חברת יישום של האקדמיה?
    1. בהחלט רלוונטי. באזור האישי ניתן לצפות בכל התיקים של חברת היישום ולהגיש דיווחים עבורם. את בקשות התמיכה החדשות יש להגיש מעתה באמצעות המערכת.

 

  1. חלק מהטפסים נותרו בפורמט הקודם , כלומר וורד ואקסל , האם ישנה תכנית להמיר הכל לטופס דיגיטלי , כמו טופס דיווח גמר תכנית?
    1. הרשות ממשיכה לנסות למצוא את השילוב האופטימלי בין מידע מפורמט דיגיטלית לבין טפסים הדורשים יכולות עריכה ופונקציונליות של מוצרי Office, שמקהל על חברות לצרף חומרים שיסייעו לקבלת התמיכה.

 

  1. האם ניתן לעדכן טופס שנשלח?
    1. לא ניתן לערוך ולעדכן טופס שהוגש, אלא אם כן נדחה על ידי הגורם המטפל ברשות והוחזר לחברה לצורך השלמות. במקרה כזה, תישלח הודעה דרך מערכת ההודעות באזור האישי.

 

  1. טופס בקשה צריך להיות עם חתימה וחותמת. האם צריך לצרף קובץ סרוק וגם את קובץ הבקשה בוורד?
    1. בכל הנוגע לטפסי בקשות מו”פ, התהליך הוא ללא שינוי. יש לצרף טופס הצהרה חתום. בטופס הבקשה עצמו (וורד) אין צורך לצרף חתימה וחותמת אלא את השם בלבד.

 

  1. תוך כמה זמן מבקשת משתמש חדש ועד לקבלת גישה?
    1. מיידי. אם ישנה תקלה או שההודעה על אישור הרשמה לא הגיעה, מומלץ ליצור קשר עם התמיכה הטכנית.

 

  1. האם יש לצרף את האקסלים של השעות כשיש פחות מ-10 עובדי מו”פ?
    1. זאת שאלה שנוגעת לדיווח עצמו ולא למערכת החברות. מומלץ להיעזר במחלקת תשלומים בדוא”ל או בטלפון 03-7157957

 

  1. מדוע באירועים לא מצורף המסמך? לדוגמא אם יש תשלום – למה לא מופיעה הודעת התשלום?
    1. זה רעיון טוב. אנחנו בוחנים כעת טכנית את האפשרות ליישמו ואולי נשלב בהמשך. בכל מקרה, בעתיד הקרוב יועברו כל התכתובות הרשמיות (אישורי הפעלה, תשובות ועדה, השוואות תקציביות וכו’) לתיבת ההודעות במערכת.

 

  1. איך רושמים תאריך התחלה בתוכנית תנופה? הרי זה תלוי בקבלת התקציב
    1. בהגשת בקשות לתמיכה לכל המסלולים ברשות, ולא רק למסלול תנופה, יש לציין את מועד תחילת הביצוע המתוכנן. ברור לנו שייתכנו שינויים ולכן אנו מאפשרים הזזה של תקופת הביצוע.

 

  1. Is there English interface?
    1. Unfortunately no. In the near future there will be a new English website for Israel Innovation Authority that cill include info, procedures and regulations.

 

  1. איך מקבלים את הסיסמא לקבצים בתיק ? יש צורך בפניה ?
    1. יש ליצור קשר עם מחלקת התמיכה הטכנית ברשות.

 

  1. קבצים שצורפו לתיק: ניסיתי להוריד קובץ עם הסיסמה שיש לי לכניסה למערכת ולא הצלחתי להוריד את הקובץ. קיבלתי הודעה “הסיסמה שגויה”. מה עושים?
    1. יש ליצור קשר עם מחלקת התמיכה הטכנית ברשות.

 

  1. איך מגישים בקשה לקבל החזר של דמי הערעור  ברגע שהוא מתקבל? האם ניתן לבקש זאת לפני קבלת אישור הפעלה – ברגע שיש מספר תיק?
    1. ניתן להגיש זאת במסגרת טופס הדיווח הכללי.

 

  1. איפה רואים השוואה תקציבית ?
    1. אפשר לראות זאת במסגרת הלשונית “אירועים” במסך התיק.

 

  1. מהו טווח הזמנים לקבלת תשובה עבור שאלה/בירור כללי שהועלה מטעמינו באזור האישי שלנו בחברה?
    1. זה תלוי בסוג הבירור, לעתים אנו נדרשים להעביר לבחינה של מס’ גורמים ולכן קשה לדעת מראש את משך זמן הטיפול. בסוגיות כאלו מומלץ לשלוח דוא”ל.

 

  1. הגשתי בקשה ל20 א וטרם קיבלתי מענה עליה איפה אני רואה את הסטטוס שלה?
    1. בשלב הזה ניתן לעקוב אחרי בקשות תמריצים שהוגשו בתוך האזור האישי בלבד (כלומר – מעתה והלאה). בהמשך ניתן יהיה לעקוב אחרי בקשות שהוגשו בעבר. לבירורים בנושא זה מומלץ לפנות במייל למחלקת תמריצים incentives@innovatisrael.org.il

 

  1. האם ניתן לצרף דיווחי שעות באקסל ?
    1. ניתן לצרף את קבצי דיווחי השעות לדיווחים במערכת (כנספח להגשה). הדרישה לרוב היא להעביר את קבצי הדיווח חתומים וסרוקים בפורמט PDF ולא כקובץ אקסל. מומלץ להתייעץ בעניין זה עם מחלקת תשלומים ברשות במייל או בטלפון 03-7157957.

 

  1. האם המערכת מאפשרת פרטים של חברה ישנה מ 2007
    1. כן.

 

  1. האם תהיה אפשרות גם להגיש חלק מהמסמכים באנגלית?
    1. נושא זה ללא שינוי. כעקרון, הגשת הבקשות לרשות החדשנות היא בעברית. אנו מאפשרים במרבית המסלולים להגיש את החלקים העיקריים באנגלית.

 

  1. האם העברת חובות זכויות מעשת באמצעות דווח כללי?
    1. כן.

 

  1. אפשר לקבל דוגמה להגשת קמין?
    1. אנו מציעים להתנסות בהגשה ולהעביר את כל השאלות במרוכז למחלקת שירות וקליטת בקשות או לזירה הרלבנטית (במקרה זה – זירת תשתיות טכנולוגיות)

 

  1. האם וכיצד ניתן להדפיס מתוך המערכת?
    1. בשלב הזה לא ניתן להדפיס מתוך המערכת. אולם הטפסים שהוגשו נשמרים ואפשר לצפות בהם בכל עת.

 

  1. מה פרק הזמן מוועדה עד לקבלת תשובה?
    1. תשובות הוועדה נשלחות לאחר חתימת הפרוטוקול על ידי יו”ר הוועדה. התשובות נשלחות בתוך כשבועיים ממועד הדיון. אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להוציא את התשובות מהר יותר, בשנה האחרונה בהרבה מקרים נשלחו תשובות ועדה בתוך יומיים ממועד הדיון. לא תמיד זה ניתן לביצוע, בכל מקרה אנחנו לא חורגים משבועיים.

 

  1. הגשת בקשה היא תהליך המערב כמה אנשים בחברה. כמינימום CTO CEO CFO האם יש תכנון לאפשר קולבורציה?
    1. מאחר שיש רק משתמש אחד לחברה – כולם יכולים להיכנס עם אותו שם משתמש. שאר שיתוף הפעולה (בעריכת קבצי הצרופה למשל) – יישאר כשהיה.

 

  1. ניסיתי להוריד קובץ עם הסיסמה של 4 ספרות אחרונות של ת.ז. של המנכ”ל ועדיןן לא הצלחתי
    1. מומלץ לפנות לתמיכה הטכנית שלנו לסיוע בעניין זה.

 

  1. האם אתם ממליצים להעזר ביועצים , התשלומים שלהם גבוהים מאוד כמו %3
    1. זאת שאלה שלא נוגעת למערכת החברות. הרשות אינה רשאית להתערב בבחירות של חברות ויזמים להתקשר עם יועצים מכל סוג שהוא. עם זאת, אנו משקיעים מאמצים להנגיש ולהקל על התהליך הגשת הבקשות לתמיכה והדיווחים, למי שמעוניין לעבוד באופן עצמאי וישיר מולה הרשות.

 

  1. בהורדת החוברת היא משתלטת על מצב FULL SCREEN אנא תקנו
    1. נבדוק לנעשה לתיקון הנושא

 

 

  1. איך קוראים את החוברת ואיפה נמצא באתר?
    1. החוברת תעלה באתר תחת “פרסומים ומחקרים”. תוכלו למצוא אותה תחת השם “חוברת הדרכה לאזור האישי באתר”.

 

  1. אשמח לראות את השאלות והתשובות.
    1. יעלה לאתר – למחקרים ופרסומים

 

  1. תהיה אפשרות לצפות בהקלטת הוובינר הזה
    1. כן. לינק לוובינר יעלה יחד עם קובץ השאלות והתשובות ל”מחקרים ופרסומים” באתר.