הזוכים בקול הקורא להכשרות טכנולוגיות מתקדמות

קוואנטום

Masterschool & Classiq

תכנית להכשרת 150 בוגרים מצטיינים של תארים במדעים מדויקים, או מהנדסים בתעשייה, למהנדסי מיחשוב קוונטי, לגבש אותם כקבוצת החלוץ של התחום בישראל ולשפר את המוכנות- הקוונטית של התעשייה הישראלית.

קרא עוד

email: idolevita@masterschool.com; amit@classiq.io Click to the website

סיינס אברואד

בניית מאגר של מדעני קוואנטום ישראלים השוהים בחו"ל למען חזרתם לישראל

קרא עוד

email: sigal@scienceabroad.org.il

אלביישן אדיוקיישן בע"מ בשיתוף מפא"ת , והזירה ההנדסית טכנולוגית בישראל

תוכנית הכשרה לאומית המשלבת תיאוריה והתנסות פרקטית בתחום הקוואנטים במטרה להכשיר הון אנושי לאתגרי המחר, דרך יצירת מרכזי ידע וקטרים טכנולוגיים בתחום.

התכנית מכוונת להכשרה מעשית של מומחים מהתעשיה הבטחונית וההייטק הישראלי

קרא עוד

email: adiblanck@gmail.com

 

הטכניון

מסלול ההכשרה למפתחי AI. הקורס מתחיל בשפת הפיתוח Python . בהמשך הכרת סוגי ה Data -השונים ( SQL, NoSQL, Distributed File system…), יישום מחזור הפיתוח של מדעי הנתונים כולל הבנה מעמיקה לאלגוריתמים השימושיים ב Machine Learning -וDeep learning – תוך הבנה מעמיקה כיצד משתמשים בהם. כמו כן נעבוד עם שרותי הענן GCP ושימוש בחישוב מבוזר.

קרא עוד

email: yaffaa@trdf.technion.ac.il

בינה מלאכותית

אקסטרה טק

הכשרה ייעודית בתחומי AI , בשיתוף עם ענקיות הטכנולוגיה בישראל,,Toga Networks, Google Applied
Materials במטרה להכשיר ולקדם סטודנטים/ות ובוגרי הכשרת מדעים מהמגזר החרדי למשרות איכותיות בתחום הבינה המלאכותית .


קרא עוד

email: office@extra.tech

הטכניון

מדע וטכנולוגיה קוונטית היא דיספלינה חדשה יחסית שעוסקת באפשרות לנצל את התכונות המיוחדות של צורונים קוונטים ליישומים מעשיים, כגון מחשוב מתקדם, תקשורת חסינה להאזנות, מדידה וחישה רגישה במיוחד ומדידת זמן מדויקת מאוד. תחום זה נלמד באוניברסיטאות רק בשנים האחרונות וגם זה רק במסגרת לימודי בחירה או לימודים בתואר מתקדם שכן האפשרות לייצר ולשלוט בצורונים קוונטים לא היית הקיימת עד לפני מספר שנים. מטרת התוכנית היא לתת כלים תיאורטים ומעשיים לאנשים שהם כבר בעלי רקע מתקדם במדעים מדויקים ובהנדסה, אשר יאפשרו להם להשתלב בתעשייה הצומחת בתחום זה. כאמור, כל מיד שסיים לימודיו לפני יותר משנתיים-שלוש שנים, לא היה חשוף לקורסים שכאלו. בוגרי התוכנית יצאו עם הבנה מעמיקה של תופעות קוונטיות שונות כגון: סופרפוזיציה, שזירות, תהיה להם האפשרות המתמטית לתאר אותם וכן לדעת איך בפועל מייצרים צורונים קוונטים שמציגים תכונות כאלו ואיך שולטים בהם. כמו כן הבוגרים יהיו עם הבנה טובה של מהו מחשב קוונטי, מהם אלגוריתמים קוונטים של מחשוב, מה היא חישה ותקשורת קוונטית ומה היתרונות והמגבלות של שיטות ניסיוניות שונות ליישום פתרונות טכנולוגיים המנצלים את התכונות הקוונטיות ליישומים מעשיים. מעבר ללימוד התיאורטי, בוגרי התוכנית גם יתנסו במספר מעבדות מעשיות שיאפשרו להם לחוות ממקור ראשון את ההתנהגות ה"מוזרה" של הצורונים הקוונטים וללמוד איך ניתן לשלוט ולמדוד אותם. כמו כן הם יעברו גם מעבדה תיאורטית שבה יראו באופן מעשי על ידי תיכנות של אלגוריתמים קוונטים, איך אפשר להשתמש במחשב קוונטי לפתרון בעיות מעשיות במדע ובהנדסה.

קרא עוד

email: yaffaa@trdf.technion.ac.il

רייצ'יפ וריפיקיישן

הכשרה של הנדסאיות חרדיות בתחומי פיתוח ואינטגרציה של מודולים של AI/ML.
AI and ML specialist (Data Scientist) מיועד להנדסאיות מנוסות או מתחילות, עובדות קיימות או שאינן עובדות

קרא עוד

סטלריי

תוכנית הכשרה מעשית שתכשיר את המשתתפים לעבודה בתפקיד Data QA לתחומי פיתוח AI בתעשיית ההייטק. התוכנית כוללת השמה בחברה המציעה, StellarAI.


קרא עוד

email:  sam@stellarai.io

 Infinity Labs R&D

 הכשרה והשמה לתחום הבינה המלאכותית (AI)

קרא עוד

email: yonata@infinitylabs.co.il  | Click to the website

ביוקונברג׳נס

רמות ליד אוניברסיטת ת"א

הכשרה ברגולציה של מוצרי ביוקונברג׳נס

קרא עוד

email: yair@ramot.org

עמותת בוגרי 8200

קרא עוד

email: orizelichov@8200.org.il | Click to the website

 

ביודיזיין ישראל

קרא עוד

Click to the website | email: info@biodesignisrael.org

 

בריינסטורם איי אל (ע"ר)

הכשרת עומק לבוגרי תארים מתקדמים וראשונים לתחומי המחקר והפיתוח בתעשיית ההייטק, בדגש לתחום הביוקונברג'נס. התוכנית מפגישה בין אקדמאים ממדעי החיים לעמיתיהם ממקצועות ההנדסה והטכנולוגיה, יחד הם עובדים כצוות מו"פ ייעודי לפרויקט אותו מגדירות החברות השותפות, מתוך מטרה לצבור ניסיון יישומי ולאייש את המשתתפים המתאימים בתפקידים קבועים בחברות בסיום התוכנית.


קרא עוד

email: ofek@brainstormil.com

עייט עדכוני ידע ויישומים

מהפכת טכנולוגיות תלת ממד נמצאת בחזית החדשנות הרפואית ומהווה מרכיב חשוב ברפואה מותאמת אישית. שילוב תחומי  – תלת ממד, מדעי המחשב והנתונים וידע מעשי בתחומי הביוקונברג’נס, בכוחו להוות את חוד החנית של מהפכת ה-,HealthTech. בוגרי התכנית יוכלו בעתיד להשתלב בחברות תוכנה והייטק בתחומי תלת ממד ומכשור רפואי ובסטארטאפים רפואיים כחלק מצוותי מחקר ופיתוח. בתכנית יקבלו המשתתפים כלים ייחודיים המהווים חיבור עולמות הרפואה, השיקום, טכנולוגיות מתקדמות בהדפסה תלת ממדית, הנדסת חומרים ביוקומפטביליים, עבודה עם מיקרו בקרים ועוד.


קרא עוד

email: mennyk@hit.ac.il

אקלים

המכללה האקדמית עמק הירדן (ע"ר)

הרחבת הידע של עובדים קיימים והכשרת הון אנושי חדש , במסלולי הכשרה והנבטה ייחודיים וחדשניים, לעולמות אגריטק, וwater-tech. בתכנית יושם דגש ייחודי על כישורים רכים, חיבור לתעשייה עתירת הידע, ליווי והשמה בתחומים בטכנולוגים המבוקשים.


קרא עוד

email:  ayeletk@kinneret.ac.il

אפסילון

 הכשרת יזמי אקלים

קרא עוד

email: uriel@epsilonclimate.com  | Click to the website

פודטק

אלביישן אדיוקיישן בע"מ בשיתוף מנהלת האגרי-פודטק בגליל

מטרת העל של התוכנית היא לבנות רכיב של "Last Mile Education" שיאפשר לחבר בין ההכשרה האקדמית הקיימת, לבין צרכי התעשייה המשתנים. התכנית תציע לעובדים בתחום הפודטק ולבוגרי האקדמיה בתחומים הרלוונטיים, הכשרה שתעניק להם ידע בסיסי נדרש בתחום ההייטק בכלל, הפודטק בפרט, תוך ביצוע מספר מסלולי התמחות לתפקידים ספציפיים. בתכנית יוכשרו בשנתיים הקרובות כ-120 עובדים בתעשיית הפודטק תוך יצירת מרכז ידע משמעותי בתחום באזור הגליל.


קרא עוד

הטכניון

מטרת התוכנית היא להזין את סקטור הפודטק והביוטק בכח אדם משכיל ומיומן לקידום הפרודוקטיביות, היצירתיות והתחרותיות של חברות הזנק וחברות מבוססת בתחום לעבר הצלחה בשווקי הארץ והעולם. מטרה זו תושג על ידי הכשרת עובדים ועתודות כ"א לתפקידים מובילים בצורה ממוקדת תוך שילוב עולמות הידע של מדעי החיים וההנדסה BIOCONVERGENCE. הכשרה זו תכלול הקניית ידע, כלים וניסיון מעשי בקדמת המדע והטכנולוגיה הרלוונטיים תוך הענקת דרגה של חופש בחירה בשתי תוכניות מתוך ארבע וזאת בהתאם לצרכיו של כל משתתף. הכשרה גמישה זו תאפשר למשתתפי התוכנית לרכוש ולמזג עולמות ידע וכלים שיאפשרו קידום מו"פ וייצור של מוצרי מזון וביוטכנולוגיה חדשניים וחדשנות ברת קיימא לסקטור הפודטק, פארמה והביוטק, בדגש על מקורות מזון אלטרנטיביים, טכנולוגיות ממוקדות בריאות, טכנולוגיות ייצור מתקדמות, פיתוח מוצרי מזון בריאים יותר ושימוש בכלים חישוביים: כולם במטרה לקדם חדשנות ישראלית פורצת דרך.

קרא עוד

email: yaffaa@trdf.technion.ac.il

האוניברסיטה העברית

תכנית הכשרה אינטגרטיבית דו-שלבית, במיקוד על לימוד תחומי הליבה של עולם הפודטק, בשילוב עבודה במעבדות הפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה ברחובות, יחד עם היכרות והכשרה מעשית בחברת פודטק, המאפשרת חשיפה לאופן העבודה, לאתגרים ולטכנולוגיות עימן מתמודדות חברות באקוסיסטם

קרא עוד

email: lirondb@savion.huji.ac.il 

אין תוצאות מתאימות לחיפוש שלך.