תאריך ושעה

ב- 23/07/2017

הוסף ליומן שלי07/23/2017 00:0007/23/2017 00:00Asia/Jerusalemמפגש התנעה למאגד הידרה

על האירוע

מפגש התנעה למאגד הידרה

Next Generation “Near Real-Time” IoT Platform​

 

החזון

שיפור  אמינות התגובות, המסקנות, ההחלטות והחיזוי בתהליכים”חיוניים” המבוססים על מידע במערכותIoT על מנת לאפשר עבודה מבוזרת וריכוזית שתיקבע אוטומטית בהתאם לאופי השירות הנדרש.​

 

המטרה

​מחקר ופיתוח אבני בנין טכנולוגיות ל- מערכת איסוף ואחסון מידע, אלגוריתמים, כלי שו”ב ותקנים. זאת על מנת לאפשר יישום של טכנולוגית ניתוח ועיבוד מידע רב, של מידע ביישומי IoT מכווני תהליכים קריטיים והחלטות “זמן אמת”. 

 

טכנולוגיות המאגד

​המאגד יחקור ויפתח ארכיטקטורת IoTמבוזרת רב שכבתית מוגנת סייבר (Security by Design) המורכבת מ: פלטפורמות חישוביות, מערכות ההפעלה רלוונטיות, מבנה נתונים לניהול מקומי ומבוזר.

 

מסלול מגנ”ט

​מסלול מגנ”ט הינו מסלול סיוע של רשות החדשנות המופעל על ידי זירת תשתיות טכנולוגיות שמטרתה לעודד מחקר ופיתוח של טכנולוגיות חדשניות בחזית הידע הטכנולוגי על מנת להקנות יתרון יחסי לתעשייה הישראלית בשווקים בינלאומיים. 

 
מאגד במסלול מגנ”ט הוא התאגדות של תאגידים תעשייתיים ומוסדות מחקר אקדמיים לביצוע מו”פ של טכנולוגיות גנריות טרום תחרותיות על בסיס שיתופי פעולה מהותיים בין חבריו, מתוך מגמה להשיג יחד הרבה יותר מהיכולת של כל אחד בנפרד.

 

מפגש התנעה

​ב- 6 באוגוסט, 2017 – יתקיים מפגש של נציגי חברות תעשייתיות, מוסדות אקדמיים ומוסדות מחקר שיש להם עניין להצטרף למאגד. המעוניינים מתבקשים לפנות בכתב/ דואר אלקטרוני לזירת תשתיות טכנולוגיות, תוך ציון תחום עיסוק רלוונטי ונתונים כלליים של החברה. הזמנות למפגש ההתנעה ישלחו לגופים הרלוונטיים בלבד, סמוך למועד המפגש. 

 
לקבלת הזמנה למפגש ההתנעה יש לפנות לטל כנפי במייל: Tashtiot@innovationisrael.org.il​​
 

למידע נוסף אודות המסלול יש לפנות אל דר’ אביב זאבי במייל: Aviv.Zeevi@innovationisrael.org.il

 
מידע על המאגד ניתן לקבל אצל הגופים הבאים:

​אלביט יבשה ותקשוב – צפריר קריב
בטלפון: 054-9989059  
בדוא”ל: zafrir.kariv@elbitsystems.com  
 
גילת רשתות לווין  – אבי גל 
בטלפון:054-4551647 
בדוא”ל: avig@gilat.com ​

הרשמה

ההרשמה לאירוע זה סגורה